BANA BEN GEREK

Ben güçlüyüm, ben özelim, ben bir taneyim, benden daha başka yok dünyada...
Kendi kendimi beslemeliyim... Ruhum aç onu doyurmalıyım... Kafamdakiler hep karmakarışık odalarda... Onları bir an önce şemalayıp; bir düzene oturtmalıyım...

Ahhh sorumluluklar sizi nasıl unuturum... Hepiniz aklımdasınız... Madem ki hepinizi bir anda gerçekleştiremem... öncelik sırasına koymam lazım... Yapmadıkça kafamda biriktiniz ve öyle ağırlaştınız ki... en iyisi sizi bir kağıda dökmek... oh be kurtulurum o zaman yükten... bıktım artık dönüp dolaşıp düşünmekten...

Geçmişim artık sen de bir kenarda dur... Bunca yıldır benimleydin de ne oldu... Ben artık geleceğe bakıcam; senden ders alacağım kadar aldım... Bırakıp senin yükünden de kurtulacağım...

Siz gerçekleştiremediğim hedeflerim... Hiç bir şey için geç değil... Bekleyin adım adım geliyorum.. varamasam da ben çıkıyorum yola... Bindim bir alamete gidiyorum berekete...

Bereketli günler istiyorum, zamanımı iyi değerlendirebildiğim... Ataletten çoook uzaklarda canlı kanlı geçecek saatler istiyorummm....

Çok çalışmam lazım çook...
Sizce çok şey mi istiyorum...

10 yorum:

    Çok şey istemiyorsun canım. İçin rahat olsun. İsteklerinin hepsine kavuşmanı dilerim. Sevgiyle kal.

     

    canım ne güzel yazmışsın..

     

    çiçeğim saol kocaman öptüm

     

    1senim çok saol moral verdin ya bana ondan...

     

    Canım çok güzel bir yazı olmuş öncelikle.Bence insanın ne istediğini bilmek çok önemli.Bunları biliyor olmakla yapmak istediklerinin yarısını gerçekleştirdin demektir.İçin rahat olsun.sevgiler.çok öpüyorum.

     

    saol mehtapcım... zaman bazen geçmez gelir ama su gibi akıyo işte yapamadıkları'nın listesini kabartarak....

     

    kendi değerini bilen, bunun farkında olan insanın yapamayacağı şey yoktur aslında öyle değil mi...

     

    Toplumda hep eksiklerimiz yüzümüze vurulduğundan mıdır nedir, kendimize değer vermeyiz hep 2,3.sıradayızdır... Aslında yaradılanların en şereflisiyiz ve haklısın yapamayacağımız şey yok...
    sevgiler cnm

     

    Süper bir yazı olmuş bence hatta ben arada sırada gelip kendime okumak istiyorum bazı yerlerini...kendimi gaza getirmem gerekiyor.

     

    canımm ya çok sevindim.... araba gazlamadan gitmiyor...

     

Blogger Templates by Blog Forum