Buzda DANS


Sivas'taki buz pisti sokak ve caddeleri duydunuz mu bilmiyorum... Offf ne gündü öyle Mübarek CUMA günü... Meğer gece yağmur yağmış ve sabaha karşı da o ıslak caddeler buza dönmüş,toprağın üstü bile cam gibi buzdu...Öğrencilerin koluna girerek gittim okula... Zaten düz yolda yürüyemem, hep tökezlerim, buz üstünde resmen dans ettik tüm SİVAS'ta yaşayanlar olarak... Sadece dans edenler olsa iyi, kafayı yaran hastaneye... bu arada kaportacıların da zam almış gibi işleri açıldı... Hikmetinden sual olmayan RABBİM; yine şükredelim diye bize vesileler yarattın...

Ve bugün Pazartesi... ''Bastığın yerleri toprak diyerek geçme tanı'' Sivas halkı...
Bugün resmen ayağımı toprağa bastığım için defalarca şükrettim...

15 yorum:

    Dikkat et kendine Çalıkuşum,o tarafta hava çok kötüymüş.Gerçi buralarda da soğuğu hissetmeye başladık.
    Sevgiyle kal...

     

    hele ben düz yolda yürüyemeyen biri olarak sanırım orada ne hallere düşerdim :))

     

    meleklerim geçen sene inanmazsın 1buçuk metre kar yağmış

     

    beenmaya aynen yaa ben karşıdan karşıya geçerken ortadaki yani yerdeki ince şerite takılıp tölezlemiş insanım:)

     

    aman ha dikkat et kendine:)

     

    Adanada o dert yok şükür. Kar yağmaz ama buz tutar bazen sokaklar.Dikkat et kendine :)
    Öpüldünn.

     

    kadar soğuk demekki..Çok duydum feci soğuk olduğunu ..Dikkat yaralanma Çalıkuşu..:)

     

    bir önceki yorum bu kelimesini unutmuşum anlayıver iştee:)

     

    zahirim sağolasın...

     

    çiçeğim: Allahtan buz eridi yarın birgün kar olacak o buzun üstüne karı düşünmek bile istemiyorummm öğrenci olsam ekerdim okul falan dinlemezdim...deeeeeee nerede

     

    perim ben anladım zati... ya o kadar soğuktu aslında kar yağsa da okul tatil olsa hihiihi

     

    ehehe kayseriyi düşünüce sivası tahmin etmem zor olmuyor :)

     

    evet bizim suşehri ile kayseri çok yakın:)

     

    ya ben naapcam cnm??
    geçen yıl çok fena düşmüştüm..
    düşüp bi tarafımı kırcam diye korkuyorum!!
    daha buraya gelmedi kar ama fena soğuk; yakındır her'hal :))

     

    Ayy Allah korusun... Sokağa çıkarken bütün bildiğimiz duaları okumamız gerek... öptm kocaman

     

Blogger Templates by Blog Forum