Müfettişler Geliyor!!!!!!!!


Ha geldi ha gelecekler derken büyük gün geldi çattı; yarın geliyorlar... Dosyalarımızda tüm evrakların hazır olması gerek... Benim de kulüp dosyamda eksik var, ama hala hazırlamadım... off bir gözümde büyüyor ki... Eee öğretmen değil misin 3ay tatilin var diyenlere selam ola; tatilin 2 ay olduğu gerçeğini ve işini eve getiren meslekler arasında olduğumuzu ve duygusal açıdan yıpranmamızı da ekleyip arz ederim efendim...

Bir günlük teftişe karşıyım: iyi-kötü ayrımı bir günde olur mu hiç... Gerçi artık notumuzu müdürler veriyormuş ama olsun. Hem ben çok heyecanlı bir yapıya sahibim,BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR durumları hiç bana göre değil. Heyecandan hadi o gün dilim tutuldu ve her zamanki performansımı gösteremedim.. ee n'olacak? Ben öyle gözlenmek falan istemiyorum... Zaten üniversetede dersi geçmek için Prof.un önünde ne ecel terleri dökmüştüm ders anlatırken... ''Yemekteyiz''deki gibi acımasızca eleştirilmiştim... ''Hiç beğenmedim''
Neyse bu işler derin işler... Fazla dokundurmamak lazım... Ne de olsa memuruz... Memurun dili DİLEKÇE... Sus memur sus...

Çoook çalışmam lazım çook... Umarım yarın dilim tutulmaz... Yoksa ''Hababam Sınıfı''ndaki öğretmene dönmeyeyim...

4 yorum:

    Kolay gelsin :)

     

    saol zahir atlattım şükürler olsun...
    başta yine heyecanlandım:(
    ama çabuk geçti:)

     

    Kesinlikle katılıyorum meslektaşım. Henüz devlete atanamadım ama özel sektörde öğretmenlik daha da zor yani. Tatiliniz çok diyenlere lafımız olsun. Sevgiyle kal. Kolay gelsin.

     

    canım benim :)inan hala yazılı okuyorum 9sınıf var, neyse dertlenmeyim... elbet her işin zorluğu var... ama gerçekten yatarak maaş almıyoz:)))

     

Blogger Templates by Blog Forum