SeVgİsİz KaL Emİ


SEVGİSİZ KALASIN

Yüzünü şeytan görsün;

Her günün bir öncekini aratsın,

Keşkesiz uyanamadığın sabahların,soğuk uzun gecelerin...

Hiç eksik olmasın, ters giden işlerin...

Kulaklarında uğuldasın, o yalan yanlış sözlerin

Hançerle dağlansın,katran karası kalbin...

Unutama, sevdiğini sandığın yalanın...

Peşini bırakmasın olmayan vicdanın...

Olursa bir gün, sebepsiz sessiz gidişin...

7 yorum:

    nasıl bir bedduadır bu yahu :))

     

    huuuuuuuu tirledim haa
    bu dizeler hakedene gitsin ne diyelim...

     

    *beenmayacım: sebepsiz gidene bence az bile...
    *lolam: hakedene gitsin diyelim:)dün bana gönderdiğin linkten etkilendim :):)

     

    Ayy korktum valla. Çok canın yanmış belli. Ne deyim bu sözleri hakediyorsa onunda canı yansın yani.

     

    ağzına sağlık flame içimin yağları eridi ...

     

    *muhabbet çiçeğim canı yanan ve yanacakların dilinden işte öyle yazasım geldi... terkeden öyle kolay kurtulup orda burada bi de övünmemeli dimi ama

    *ilham perim,ne demek tüm terkedenlere gitsinnnn, bu özel şiirim onlara küçük bi hediye....

     

    peri; yorumuna bayıldım :))
    sağol emi!!

     

Blogger Templates by Blog Forum