yaralı oyun


gülersin çaktırmamak için yaranın sızısını
ahların, olmak zorundadır kahkahan
kime dersin, kim dinlesin yaralı oyununu
bırakmaz peşini kurumaz yaran..

hatırlarsın en unuttuğunu sandığın anda
çok yanarsın çook
takibeder haklı çıkarma çaban...
nasıl var ki bir çıkış bu labirentten...
oradan oraya kendini atarsın...
çıkmaya çalıştıkça batarsın...
kurtarın seni beni...
şu biçare yaralı oyundan...

battıkça ciğerine nefesler...
çocuk olmak istersin,
sonu gelmez cümleler...
üç noktalı susmalar...
ne çocuk olabilirsin,ne başa dönebilirsin
gülmeye yeltenemez ki o dudaklar...
hatra gelirse yaralı oyun,
daha gülerken kanamaya başlar...

FLAME

8 yorum:

    Bu şahane şiir kime ait? sanamı yoksa?Kime ait olursa olsun ben pek bi sevdim.

     

    canım bana ait... alıntıları mutlaka yzıyorum.. saol beğendiğin için...

     

    Çok beğendim, ne demeli, yüreğine sağlık harikasın:)

     

    battıkça ciğerine nefesler...
    çocuk olmak istersin,
    sonu gelmez cümleler...
    üç noktalı susmalar...
    ne çocuk olabilirsin,ne başa dönebilirsin

    bu dızelerı çok sevdım ben..
    çocuk olsakda sadece dizimizdeki yaralar için aglasak...
    sevgılerle..

     

    *PrimaRimam;saol canım benim çok saol.. ayy çok mutlu oldummm...
    *Elif; ne hoş bi ziyaret çok saol... Biliyo musun ben o dizeleri sonradan ekledim 2.sefer okuduğumda düzeltmelerde öle çıkıverdi bi çırpıda... gerçekten çocuk olsakda sadece dizimizdeki yaralar için aglasak :)...

     

    Arada bende yazıyorum Adaşım :) çok güzel bir şiir...

     

    flame diye görünce şaşırdım ben niye yazmışım diyorum... Senmişsin:).. çok saol adaşım...

     

    offf naptın seen...içim acıdı yahu...gönlüne sağlık canım

     

Blogger Templates by Blog Forum