yoksun


ben geldim;
kapıyı çalmayım dedim sürpriz yapacaktım...
anahtarı çevirdim, bir tane kilitlenmiş...
kalbim hızlı çarptı, montuna baktım yoktu...
hiç seslenmedim...
olmadığını bile bile bir ümitle bilgisayara koştum,
kapalıydı...
ben geldim ama sen yoksun...

meğer bu odalar sen varken doluymuş...
demek küçük mutlu yuvamın mutluluğu senmişsin...
ne alınan yeni eşyalar... ne de pişen aşlar...
anlamsızmış sensiz geçen dakikalar...

gel yeşil gözlüm, altın saçlım...
dolsun sessiz odalara kokun...
geçmesin dakikalar sensiz...
koyma beni senden yoksun...

FLAME

3 yorum:

    Çok güzeldi. Tamda hasretler içnideyken güzel geldi bu şiir.Yüreğine sağlık.

     

    canım yaa...
    umrarım en kısa zamanda son bulur hasretin...

     
    On 6 Ocak 2014 18:02 nur dedi ki...

    Allah ailene sabır versin,mekanın cennet olsun çok üzgünüm...

     

Blogger Templates by Blog Forum