İKİNCİ BAHAR


Hayattan erken emekli olmak mı

Daha yaşayamadan gerçekleri;

Bilmeden gideceğim yerin beni nasıl karşılayacığını;

Beni bekleyen Gül kokulu bir bahar mı

Yoksa is kokulu dipsiz ataş mı


Emeklilik gelsin artık dediğim anlar dursun

Ben daha yeni doğdum.

Çok çalışmam gerek çok...

Daha borçlarımı ödeyemedim ki;

Kendim için bi kazancım olsun...

Hayattan erken emekli olmak mı...

Şimdilik daha çok erken...

Hele bi ikinci bahar olsun......


Baharı erken bulmak ümidiyle ÇALIkuşu

6 yorum:

    Daha okunacak o kadar çok kitap, yazılacak o kadar çok öykü, yürünecek o kadar çok yol var ki öyle değil mi...

     

    evet beenmaya yaa daha yapacak çoook işim var....

     

    Olsun, ikinci bahar olsun; ama sonunda, kış yine gelsin..

    -mka-

     

    gelsin tabi mka kışsız baharın kıymeti mi olur...

     

    Merhaba.Şiirinizoldukça hoşuma gitti.Sitenize her girişimde yeniyenitatlar alıyorum.Ayrıca sitenizi en yakın zamanda siteme ekleyeceğim.Teşekkürler...

     

    Ben teşekkür ederim...
    yine beklerim...

     

Blogger Templates by Blog Forum