Kurtlar Vadisi


İlişkilerimizde hep beklentilerimize karşılık bulamamaktan yakınırız... Peki biz ne kadar vericiyiz... bakalım biz yeteri kadar ilgileniyor muyuz?


Bu ara ''KURTLAR VADİSİ'' izliyorum Mr S. ile... sırf birlikte bişiler yapabilelim diye... 2 bölüm oldu... Benim Bey bi mutlu bi mutlu... Onu öyle görünce ben de çok mutlu oluyorum ve diziden keyif almaya çalışıyorum; işte ben Elif,o Polat hayaller kuruyorumm...Vadi'yi bile romantik hale getirebiliyorsak, bayanların yapamayacağı şey yok... Ama bu arada onun istediği bi şeyi izliyorum diye de; izlerken beni bir rahat ettiriyo ki sormayın... daha ne isterim :)


Bayanlar aslında biz o kadar önemli ve o kadar güzel, tatlı ve çekiciyiz ki; bizi sevmeyen ölsün... Kendimize güvenli olduğumuz zaman ve bişileri başardığımız zaman aslında Mr.S'ler çok mutlu oluyorlar... Ağlayan bayan modası Türk Filmlerinde kaldı... Artık güçlü kadın devri başladı... Benden demesi...


Ayrıca biz önce eş, sonra iş deriz ; ama unutmamak gerek hayat zor, iş önemli, devir para devri maalesef... Artık bu gerçeği farketmek gerek... Sırf bu yüzden ilişkiyi zedelemeyin... Siz onunla olan anınızı iyi değerlerdirin, bu pirim sizi epey götürür.... Bizim daha 92 bölüm var :) Ömür boyu aşk bu olsa gerek...


Benim tavsiyeler bu kadar daha fazlası da burada:Mutlu İlişki İçin 20 Denenmiş Tavsiye

11 yorum:

    sadece kadın-erkek ilişkileri için değil hayatın içindeki tüm ilişkilerde geçerli bu aslında. vermeden sürekli talep ediyoruz, sürekli istiyoruz ve bekliyoruz. ve bu beklentimiz kendimizce sonuçsuz kalınca da suçluyoruz. oysa biz nasılısz, bizden ne isteniyor ve bekleniyor bir de bu açıdan baksak belki de daha az sorun yaşayacağız kimbilir...

     

    selam.. ben eşim ve oğlum için bütün aksiyon filmlerini beraber izliyoruz..aslında kadın programlarından bir derya var izlenecek ..iyice rezil oldu gerisi..

     
    On 10 Şubat 2009 00:47 LoLa dedi ki...

    cnm kurtlar vadisinin o ilk sezonu varya yani elif rahmetli olana kadar ki bölümleri karikadır ben izliyordum ancak sonraki pusu falan izlemedim...
    seveceksin...

     

    canım allah mutluluğunuzu arttırsın. tavsiyelerini yazdım bir kenara lazım oldunda uygularım :))

     

    Bu arada bende eşim sayesinde izlemeye başladıgım kurtlar vadisi takipçisiyim.
    Ben severek izlediğim için eşim beni rahat ettirmeye çalışmıyor...Şanslısın sen...

     

    beenmaya haklısın savunma mekanızmasımıdır nedir biz hep haklıyız ve bekleyen biziz karşı taraf suçludur.. ah bi önce kendimize bakabilsek; karşılık beklemeden bişiler yapabilsek; dünyada mutsuz kalmaz heralde...

     

    pinokyo örgü; hatır için çiğ tavuk yenir...eee eş ve çocuk için niye yenmesinnnn...
    sevgiler...

     

    lolacım; hoşuma gitmeye başladı ama çaktırmıyorum... bgn 5.bölüm izlenecek... hareketlenmeler başladı; aksiyon tavanda...

     

    aquam; amiiiinnn... senin bişi uygulamanaa gerek yok canım benim seni alan yaşadı.....

     

    elif sorma bgn ben dedim hadi izleyelim diye... ama çok da hevesli gözükmeyim ,ilgili hali hoşuma gidiyo :)
    ah şu kadınlar yaa...

     

    Bencillik diz boyu gerçekten.
    Ama ilginç birşey yaşadım ben.
    Bencil olmayan biriydi, ama paylaşmak için bu yetmiyor biliyormusunuz. Hayat değerleri ve ölçüleri farklı olunca da olmuyor.
    Hayat ne acaip ya..

     

Blogger Templates by Blog Forum