Sevmek Suç mu?


''Kızıl bir güneşin önünde;

Mavi bir yelkendir hayat,

Alır götürür seni bilinmeyen derinliklere...

Sevda mavidir, mavi ise umut,

Sen yüreğini hep mavi tut.''



Bu klasik mesaj ile teklifini kabul etmiştim Mr.S'nin... Hey gidi günler hey... O beni bilmezken ben onu sevmiştim bu efendi tipli; kendine güvenli; altın saçlıyı... Kimselere diyemedim baktım beni görmez; hanım arkadaşı bilir, ben de ümidimi keser ve artık güvenebildiğim bir dost olarak görmeye başlarım kendisini...



İlahi adalet yukardan izler gibi; bir gün bizim Çağla gözlünün rüyasında ona fısıldar; ve benim siluetim beliverir Altın saçlının rüyasında SEVGİLİ adıyla; hem de öğle uykusunda; üstelik hiç gündüz uyuma huyu olmazken... Bu sırlı olay ile uyanan Yeşil gözlü sarılır telefona ve teklif eder hoş bir sada ile...
ve Çalıkuşu şaşkın; Çalıkuşu umutlu; Çalıkuşu mutlu; Söyleyin sevmek suç mu?
Her gününüz SEVGİLİLER GÜNÜ olsun...

13 yorum:

    On 14 Şubat 2009 10:54 LoLa dedi ki...

    ahaha ba sen bizim s ye nasılda romantik bu arada ben bir şiire bayıldım ...

     

    Canım sevmek asla suç olmaz.Çok güzel sözler ama.

     

    Suç olurmu hiç?
    Seninde kutlu olsun sevgi günün...

     

    Ah zuzum romantiklik ilk başlardaydı...
    :)

     

    çiçeğim; saolasın

     

    primarimacım; hepimizin kutlu olsun...

     

    asla suç olamaz sevginin yanında kötülük var olamaz ki hem nasıl olsun...

    her gününüz sevgi dolu olsun :))

     

    canımmm saol beenmayacım; yüreklerimiz her zaman sevgi dolu olur inşallah...

     

    Ne kadar hoş anlatmışsın.. Tertemiz ve çok samimi geldi..

    Allah, hakkın(ız)da hayırlısını, sadece hayırlısını; hep hayırlısını versin..

    Anne sözü der ki; "bir yuva kurabilen, herşeyi kurabilir.."

    Allah tamamına erdirsin, inşaallah..

    -mka-

     

    mka cım biz 5 seneden sonra ve 7 ay önce evlendik...
    Şükür tamamına erdik...

     

    :))

    Kendim için mukabil duâ istiyorum, o zaman..

    -mka-

     

    mka sana en güzel duam: Allah hakkında ennnn hayırlısını versin... Aminnnn...
    sevgiyle...

     

    Allah razı olsun, daha ne isterim.. Var ol..

    -mka-

     

Blogger Templates by Blog Forum