Tatil Bitti

Ortanca Yeğen




Büyük Yeğen Yeni ÜYE



Sonunda evime geldim... Ankara güzel; gezmek güzel; hısmı görmek güzel de; isanın evi gibisi yok...

Önce Kayseriye gittik... Aileye bir kova erkeği daha eklendi... O kadar masum ki; tutmaya kıyamıyor insan... Dayı Bey benden daha cesaretliydi...
Büyük Yeğen ise dillenmiş; hareketlenmiş... Maşallah bir de kibar.Ben yengesiyim ama TEYZE diyor bebişim...
Yedik içtik Kayseri'yi gezdik...Her şey güzeldi. Sonra ver elini ANKARA...

Ankara'da da Oratanca yeğeni gördük.Kerata emekleme aşamasından taytaya bir türlü geçemiyor... ama bu evi dağıtmasına engel değil... Elinde kumanda şimdiden patronu oynuyor...

Ve Ankara'da Ankamall'e Kızılay'a gitmeden olur mu...

Arkadaşımın düğününe gittim;canım benim melek gibi bir kız gelinlikle tam bir melek olmuş ve

AQUA ve LOLA ile görüştüm... Ama ikisiyle aynı anda değil... Lolayla yaptıklarımız mı işte burada ... o da postunda paylaştı...

Ama daha görüşemediğim Arkadaşım A... ve S... inşallah küsmezler;çünkü yetiştiremedim...

Ankara'da bir benim ilçe, bir merkez mekik dokudum...İlçede anacığım var; iki tarafta da olmam gerek... eee gezmem de gerek... İnşallah yaza....

ve gezi bitti... yolculuk bitti evimdeyim... tabakların yerini unutmuşum ya... ve cebimiz delik... neredeyse bir maaş harcadık... kredi kartlarına baya yüklenmişiz... hadi hayırlısı bakalım... Allah büyük...
Şimdi valizler yerleştirilecek ev temizlenecek ve ütü... Hadi bana kolay gelsin...

8 yorum:

    Hoşgeldin canım.tatil iyi gelmiştir umarım. ben tatil yapamadım ama olsun. Lola ile güzel bir geçirmişsiniz.Keşke bende gelebilseydim. Sevgiyle kal canım.Öpüldün.

     

    hoş geldin ve de kolay gelsin :))

    bu arada aileye yeni katılan bebişi de yerim ben :)))

     
    On 7 Şubat 2009 05:31 1sen dedi ki...

    hoşgeldin cnmmmm:)
    iyisindir umarım..

     

    çiçeğim hoşbulduk...insan sevdikleriyle olunca tatil de güzel oluyo...

     

    beenmaya valla bebekler muhteşem yaa
    bu arada hoşbulduk canım benim

     

    1sen iyim şükür... bgn ev işleri yordu... özlemişim bilgisyarımı:)

     

    Lolada okudum efendim neler kaynattığınızı:):)
    Ne güzel gezmiş gelmişsin...olsun varsın giden para olsun sağlığın senle kalsın.Hoşgeldin yazmaya devam...

     

    ahh sorma saçlarımıza üzüldük konuşmamızın çoğunluğu saçlarımız ve formda olmaktı... tam kız muhabbeti yani...
    valla ii gezdik... 2.dönem hiç tatil yok ya acısını çıkardık...

     

Blogger Templates by Blog Forum