Başın sağolsun Türkiye...

Muhsin Yazıcıoğlu hayatını kaybetti... Bugün malesef bu acı kaza ve kayıp olayı, duymak istemediğimiz vefat haberi ile sonuçlandı... Muhabir ise hala kayıp...

"Kayıp,umut,kaza, kader, ihmal, ecel,acı,öfke,vefat,taziye..." bir çok laf dolandı durdu... gidenler gitti ve biz de çook üzüldük...ben de artık Sivas'lı sayılırım ve Sivaslı hemşerilerimizin hüznünü çok derin yaşadım...Onlar kavuştular Yaradana da çak acı bir kavuşma oldu bizler için... geride kalan evlatları, bacıları, anaları, babaları düşündükçe, ağlamamak elde değil...

Yapılacak şey elbette ağıt değildir, Rahmet dileyip dualarımızı eksik etmemek, onları Kur'an-ı Kerim ile uğurlamaktır...

Başın sağolsun Sivas, başın sağolsun Türkiye...

11 yorum:

    :((((((((

     

    evet cnm haklısın :(

     

    Başımız sağolsun, çok iyi çok milliyetçi bir değerdi:(

     
    On 28 Mart 2009 11:50 -mka- dedi ki...

    Bâki kalan, gök kubbede hoş bir sadâ imiş..

    Ruhu şâd, mekânı Cennet olsun.. Ben O'ndan razı idim, Allah da razı olsun..

    -mka-

     

    Ufuk çizgisi: Tüm Türkiye'nin başı sağolsun, başımız sağolsun... oradaki tüm canlara Allah rahmet eylesin...

    -mka- inşallah mekânı Cennet olur... ALLAH RAHMETİNİ ESİRGEMESİN ...

     

    Rabbim günahlarını afetsin, cennetiyle şereflendirsin hepsini...(AMİN)

     

    amin zehra amin...

     

    Tüm Türkiye'nin başı sağolsun,mekanları cennet olsun inşallah.

     
    On 30 Mart 2009 01:56 mehtap dedi ki...

    Çok mütevazi, polemik yaratmayan kendi çizgisinde, sevilen sayılan bir insandı.Bende çok üzüldüm.Allah rahmet eylesin.mekanı inşaallah cennet olsun.Tüm sevenlerine başsağlığı diliyorum.

     
    On 30 Mart 2009 01:58 mehtap dedi ki...

    Kendisiyle birlikte diğer vefat eden insanlarımıza da aynı temennilerde bulunuyorum.Allah rahmet eylesin.mekanları cennet olsun.Yakınlarına ve tüm sevenlerinine başsağlığı diliyorum.

     

    meleklerim: Mekanları cennet olur inşallah, Allah taksiratlarını affetsin...



    mehtap: Sivas'ta gerçekten çok sevilen sayılan biriydi... Seçim sonuçları da bunu gösteriyor... sanki vefa borcunu ödedi Sivas...

    Allah Rahmet eylesin hepsine...
    çok üzgünüz...

     

Blogger Templates by Blog Forum