BEN BAHAR

Bu bahar benimdir...

Geçmişti, gürültüydü, stresti, acıydı, hatıraydı, ihanetti, gidenlerdi, ve yaşanacaklar yaşandı.... Bahçede bu sefer ağaçlar var, huzur var, renk var, köhne karanlıklar griler yeşile boyandı, uyanma vakti geldi çattı....

Bu bahar benimdir... Bu sefer görüyorum ve hissediyorum baharın geldiğini... Ben hep hüzünlenirdim, baharların benden alıp götürdükleri şeyler vardı ve hiç bir bahar benim olamadı...

Ama ...bu bahar benimdir... Bu bahar başka bahar... Güneş bir başka, ben bir başka... artık beklentiler yok; uyanış ve yeniden doğuş var... baharı derin derin solumak var...

Bu baharda BEN var...

9 yorum:

    Bu bahar sana çok güzel şeyler getirsin canım.

     

    inş saolasın...

     

    bahar geldi artık geldi bende bugun farkına vardım ve soludum o mis kokuyu...

     
    On 30 Mart 2009 09:59 dodo dedi ki...

    dodo der ki;

    Bu bahar, senin olsun..

    -dodo-

     

    primarima: bugün hava çok sakindi ve sessiz bir uyanıştı.. miss gibiydi...



    dodo: saolasın dodo, baharı yaşamak istiyorum adına yarışır bi şekilde...

     

    Hem insan olan bir insan diyebilir ki: "Benim Hâlıkım bu dünyayı bana hane yapmış, güneş benim bir lâmbamdır, yıldızlar benim elektriklerimdir, yeryüzü çiçekli-miçekli halılarla serilmiş benim bir beşiğimdir" der, Allah'a şükreder. Sair mahlukatın iştiraki, onun bu hükmünü nakzetmez. Bilakis mahlukat onun hanesini tezyin eder. Hanenin müzeyyenatı hükmünde kalırlar. Acaba bu daracık dünyada, insan insaniyet itibariyle, hattâ bir kuş dahi böyle bir daire-i azîmede bir nevi tasarruf dava etse, cesîm bir nimete mazhar olsa; geniş ve ebedî bir dâr-ı saadette, ona beşyüz senelik bir mesafede bir mülk ihsan etmek, nasıl istib'ad edilebilir?
    (Sözler - 502)

     

    benimdir derken ümitvar olmak adınadır... haşa sözlerim teşbihten ileri gidemez ve yanlış anlaşılmasını istemem; Rabbime çok şükür ki bu günleri bana göstermiştir...

     

    Estağfirullah yorumum yanlış anlaşılmış özür dilerim.Baharın sizin olması: sair mahlukatın istifadesi ile sizin baharınızı nakzetmez bilakis tezyin eder demek istemiştim.Hakkınızı helal edin maasselam

     

    ben de üzgünüm; geçenlerde de bir arkadaş tarafından uyarılınca, yine yanlış bişi yaptığımı düşündüm; ben de yanlış anlamaya meyilli oluverdim, helal olsun eğer varsa hakkım, asıl siz helal edin...

     

Blogger Templates by Blog Forum