e bebeğim e e e...


Zııııııııırrrrrrrr zııııııııırrrrrrrrrrr zıııııııııııııııırrrrrrrr


İnşallah 7 deildir... Ohh az daha uyuyayım; aman bgn de kahvaltıda çay olmayıversin... 3.zil ve 7.30 artık kurtuluş yok.... uyanma vakti.... üzerimi giyeyim hemen... Akşamdan da hazırlamadım kıyafetimi, dikil bakalım dolabın önünde... bunu dün giydim, bunu geçen giydim aradan biraz zaman geçsin, bugün biraz renkli giyineyim, hep siyah da olmaz ki, ayy bu da dar geliyo artık, ee ben ne yapıcam şimdi, bunla da sadece bu giderdi... :(


Zaman pırrrr uçuvermiş, olamaz. Eyvahhhh.... hemen giyinmem gerek geç kaldım ya yine :( Söz bi daha 5dk erken çıkıcam, soluk soluğa kalmıcam... Uykum bir var ki, oh ne güzel şimdi insanlar sıcacık evinde mışıl mışıl uyuyo... Uyumak istiyoruuuuuuuuuuuuum...


Öğle arası uyuyabilir miyim acaba.... şu dersler de bir geçse... boğazım yine ağrıdı. 'Repeat after me' diye diye gitti sağlık elden... ha ne diyodum uyku.... uyumak ne güzel şey Ya RAB...


Ohh sonunda ders bitti, öğle arası... hava da bi ılık, bi soğuk... benim gibi ne yaptığını bilmiyo, eve gideyim boşver yemeği... hemen uyucam... sonunda geldim eve...
Hemen uyucam... Neeerdeeeeeee.... UYKUM KAÇTI.... Ben akşama ne yemek yapıcam :(

9 yorum:

    On 12 Mart 2009 03:54 LoLa dedi ki...

    :))))
    ben senin yerine uyurum kuzuuum :)

     
    On 12 Mart 2009 05:10 efsa dedi ki...

    :))) akşam köfte ve çorba yap. yanına da pilav.

     

    :)))

     

    :) e bu da güzel:)))

     

    Lolacım: saol cnm benim....


    efsa: çorba ve kıyma soslu yoğurlu makarna yedik... saolsın...


    beenmaya: hala çok uykum var :))


    pırıltılı cadı: işte hayat ve çalışma şartları :)))

     

    Her sabahki beni anlatmışsın. Bende akşamdan giyeceklerimi hazırlamazsam hersabah ne giysem diye geç kalma tehlikesi yaşıyorum :)

     

    evet demi en büyük sabah sendromu, bi de sabah giydiğini yakıştırmazsan offf.....

     

    ne giyiceğim derdide her sabah her sabah ne zor şeydir kimbilir:)

     

    evet canım yaa kaç kez geç kaldım bu giyinme belasına...

     

Blogger Templates by Blog Forum