Güllerin Efendisi


''Allahım bana öğrettiğinden beni faydalandır,fayda verecek bilgiyi bana öğret ve ilmimi arttır... Fayda vermeyen ilimden, korku duymayan kalpten, kabul edilmeyen duadan,doymayan nefisten, insanı maddi ve ruhsal huzursuzluğa düşüren açlıktan, hıyanetten, cimrilikten,korkaklıktan, düşkün ihtiyarlıktan, sıkıntılı yaşlılıktan Sana sığınırım...''
''Senden iffetli yaşamayı. dünyam, dinim, aile fertlerim ve malım hakkında sağlığı ve güvenliği istiyorum. Eksiklerimi ört, korkumu güvenliğe çevir,önümdeni ardımdan, sağımdan, solumdan, üstümden gelebilecek günah ve felaketlere karşı beni koru...''
"Allahım, yalnız sana inandım, yalnız sana güvendim, yalnız sana teslim oldum, yüzümü yalnız Sana çevirdim, bana sevgini ve sevgisi Senin katında fayda verecek kimselerin sevgisini nasibeyle... Güllerin Efendisinin şefaatine nail olmayı nasibeyle..."
"Ey Rabbim, hakkında kesin bilgim olmayan şeyi istemeken Sana sığınırım... Eğer beni bağışlamaz ve bana merhamet etmezsen, her şeyi kaybedenlerden olurum... Ey Rabbimiz, Sen bizi affet, Sen bize merhamet et, Zira merhamet edenlerin en hayırlısı Sensin..."
GECEMİZ MÜBAREK OLSUN...

10 yorum:

    Kandiliniz mübarek olsun...

     

    amin ecmain...

     

    Güzel duan için teşekkürler arkadaşım.. Rabbim bu geceyi hakkıyla geçirenlerden eylesin...

     

    aminnn kardeşim aminnn...

     

    Sanada hayırlı kandiller canım.

     
    On 9 Mart 2009 00:12 mehtap dedi ki...

    Amin arkadaşım.Seninde kandilin mübarek olsun.Rabbim bu dileklerinin hepsini hepimize nasip eylesin.

     

    sağol çiçeğim cümlemize...

     

    mehtapcım aminn bu dualar hepimiz için...inş. kabul olur...

     

    Hep böyle güzel dualar etsek,biz degıl sadece herkes etse ,kötü insan kalırmı daha yer yüzünde..
    Hep iyilik güzellik dolsa içimiz degılmı canım..


    Duaların için .Amın...amın...amın...

     

    amin elifcim amin :)

     

Blogger Templates by Blog Forum