İnsan Sosyal Bir Varlıktır.

Çalışmak, verimli olmak ve de kendini paranı kazanmak güzel de... tükenen enerjinle, çalışma saatleri dışındaki vaktinde, ölü bedenle geziyorsun... Belki beden işçisi değiliz ama beyin yorulunca ve saaatlerce yüksek gürültüyle karşı karşıya kalınca, bir beden işçisinden belki çok daha fazla yoruluyorsun... Ev işi, yemek, temizlik, ütü ise bitkin vücudunla yaptığın son güç denemeleri... İyi ki haftasonları var...



Çalışma hayatına atınca kendini sosyal hayatını sınırlandırıyorsun, belki de sıfırlıyorsun... Bazen konuşmaya bile mecalin kalmıyor, işte benim gibi yazıyorsun... İnsan sosyal bir varlıktır hükmü sanırım, tatillerde ve bayramlarda geçerli...


Bayram değil seyran değil, biz nasıl oldu da sosyalleştik... Bugün aylardır gidemediğimiz, sürekli ertelediğimiz komşularımıza gittik; yaşasın artık da biz de sosyalleştik... İnsan içine karıştık... Bu bana yazılı hazırlama gücümü ve isteğimi kaybetmeme mal olsa da, sosyalleşmeye değer... İnsan sosyal bir varlıktır dimi ama...


fotoğraf

5 yorum:

    bazen sadece çalışmak için doğmuşuz gibi geliyor bana. hani sorsan şimdi ne yapıyorsun diye işe gidip gelmek dışında koca bir "hiç" diyeceğim hani reklamdaki gibi :))

     

    onceden tıyatroya sınemaya gıtmekle sosyallesıyorduk sımdı ıse dedıgın gıbı komsu zıyaretlerı bızı sosyallestırıyor. okadar yabanı olmusuzkı..
    sevgıler
    pırıltılı cadı

     

    BAZEN EŞİME DİYORUM Kİ ÖMÜR GEÇİYOR,GELİİİP GİDİYOR.BEN GEZİP TOZMA FIRSATI BULUYORUM EĞLENİYORUM AMA BAZEn EŞİME BAKINCA MAHFOLUYORUM.GÖZLERİMİN ÖNUNDE SADECE ÇALIŞMAK ÇALIŞMAK ÇALIŞMAK ÖDEMELER,TAKSİTLER,YORGUNLUK ,UYKU...sosyallik nerde eğlenmek nerde?

     
    On 21 Mart 2009 11:01 mehtap dedi ki...

    artık sosyalliğe zaman ayıramaz durumlara geldik.yirmi dört saat doluyuz o bile yetmiyor.hafta sonu nasıl geçiyor anlamıyoruz.acaba bende sosyalliğin s si var mı acaba diye düşünmeye başladım.bazı zamanlarımızda sinemaya,tiyatroya gidiyoruz ama o da düzenli değil.

     

    *beenmaya: evet hiiiiiiiiiiiiç

    *pırıltılı cadı: hayatımız robotlaştı.. sevgiler..

    *primarima: evet biz ikimiz de öyleyiz..

    *mehtap: biz de yaz tatilinde o da ancak Ankara'da...

     

Blogger Templates by Blog Forum