Kardan Öğrenciler

İşte öğretmenliğin tadını ilk kez aldığım; ailemden ilk kez uzak kaldığım; ama YİBO ailesiyle tanıştığım, ilk gözağrım; şimdi ise çok özlediğim; eski demeye kıyamadığım canım okulumdan, canım öğrencilerimin yaptıkları kardan adamları seyreyleyelim...

Şu güzelliğe bakar mısınız....



Arka plana dikkat!.... Özellikle kollara...

Sizi çok özledim canım öğrencilerim... Kimbilir hanginiz yaptınız bunları... Şimdi orada olmak, bu fotoğraflar arasında sizlerle yeralmak vardı...
Kıymetli arkadaşım bana bu fotoları yollamış; ne de iyi etmiş, beni çok duygulandırdı...

10 yorum:

    On 1 Mart 2009 12:47 umidim dedi ki...

    Ne kadar çok blogcu öğretmen var. Demek siz de öğretmensiniz.

    Kolaylıklar

     

    evet siz de mi...

     
    On 1 Mart 2009 13:17 -mka- dedi ki...

    İnsan, geçmişte kalan güzellikleri ne çok arıyor..

    "Güzelliğin geçmişi"ne vefâ bu olsa gerek..

    Allah, tekrarını yaşatsın..

    -mka-

     
    On 1 Mart 2009 13:23 umidim dedi ki...

    Yok ben değilim. Ama öğretmen olmaya -Edebiyat- heveslenen sonra ülkesinin şartlarında çok da idealist olmayı başaramayacağımı farkedince vazgeçen biriyim. Zaten puanımda yetmemişti.

     

    -mka- : güzel dualarınız beni çok umutlu kılıyor...
    Allah razı olsun...


    ümidim: hayırlısı olsun diyelim...

     

    Negüzel olmuş yaa. İnsan nasılda öğrencilerini özleyince duygulanıyor. Bak bende duygulandım. Bugün beni çileden çıkarsalarda öğrencilerimi çok seviyorum :)

     

    bu kadar çok karı ve kardan adamı sanırım çocukluğumdan beri görmedim :))

     

    çiçeğim valla insan uzak düşünce kıymeini daha çok anlıyor...

    beenmaya: ben varken bu kadar yoktu...

     
    On 2 Mart 2009 03:55 mehtap dedi ki...

    Canım ne kadar hoş bir manzara.Biz bir tane kardan adamı yapmak için çok az kar buluyorken bu manzara çok mutlu etti beni.Bunun ekip çalışması olduğu nasıl da belli.sevgiler.

     

    acayip ekipler vardı orada... sınıfça yarışmalar, kurslar, neler neler... sevgiler...

     

Blogger Templates by Blog Forum