ölüm çok yakın

Yaklaşık on dakika önce çok değerli bir hocamın, kalp krizi sonucu aramızdan ayrıldığını öğrendim.... Beynim durdu... Neden ilk anda kabullenemedim... İlk sabır nedir...

Rabbim ölüm ne kadar yakınmış... Başsağlığı dilemek ne kadar zormuş... İnsan sevdiklerine yakıştıramıyor... Sanki hiç gitmeyecekmişiz gibi geliyor... İçim sızlıyor...

Rabbim taksiratını affeder inşallah... Kalanlara da sabırlar verir inşallah...

ve bu hayat koşturmacası içindeyken diyorum ki ben ne kadar hazırım... biz ne kadar hazırız...

8 yorum:

    On 13 Mart 2009 15:16 -mka- dedi ki...

    Allah rahmet eylesin..

    Sizlere hayırlı ömürler versin..

    -mka-

     

    amin...sağolun...

     

    Canım başınız sağolsun. Allah rahmet eğlesin. Maalesef ölüm herkese çok yakın. Yarınının ne olacağını bilmiyor insanoğlu :(

     

    saol cnm...

     
    On 14 Mart 2009 05:39 Flame dedi ki...

    Başınız sağolsun.. Ölüm çok yakın ve çok acı..

     

    Başınız sağolsun:(

     

    sağolasın flame...


    sağolasın primarima...

     
    On 25 Mart 2009 01:42 "Kul" dedi ki...

    Allah rahmet eylesin..

    Sizlere hayırlı ömürler versin..

    -mka-

    Bu temenniyi tekrar ediyoruz..

    İKİNCİ HÂŞİYE

    Birden güz ve kış mevsimi hatıra geldi ve bana bir gaflet bastı. Ben, o kemâl-i neşe ile cilvelenen o nâzenin kavaklara ve zîhayatlara o kadar acıdım ki, gözlerim yaş ile doldu. Kâinatın süslü perdesi altındaki ademleri, firakları ihtar ve ihsâsıyla, kâinat dolusu firakların, zevâllerin hüzünleri başıma toplandı. Birden hakîkat-i Muhammediyenin (a.s.m.) getirdiği nur, imdâda yetişti. O hadsiz hüzünleri ve gamları sürurlara çevirdi. Hattâ o nûrun herkes ve her ehl-i îman gibi, benim hakkımda milyon feyzinden yalnız o vakitte o vaziyete temas eden imdat ve tesellîsi için zât-ı Muhammediyeye (a.s.m.) karşı ebediyen minnettar oldum.

    http://www.risaleara.com/oku.asp?id=415&a=kavak%20denizli


    Devamıyla beraber, insanın sevdiklerinden her hangi bir şekilde ayrı düşmesine, hele de ölüm gibi çaresiz bir âni ayrılığın açtığı yaralara, şahsen Lokman Hekim gibi derman görmüşüm bu kısmı..

     

Blogger Templates by Blog Forum