Cennetimi kaybettim

Bulduğunu sanmıştı, Cem, kaybettiği aşkını... Adı Cennetti... Kendisini terkeden, en zor zamanında, gözünün yaşına bile bakmayan, üstelik evlenmeyi düşündüğü Aslı'nın yerine koymuştu... Cennet'te Aslı'yı yaşadı. Ama yaşama tarzı yanlıştı...
Aslı'nın ona yaptıklarını, o da Cennet'e yaptı...

Terketti Cenneti... Yalanlar içindeki Cennet şaşkın... Kendini kaybetti, umudunu, geleceğini yalana ödünç verdi...
Cem ise asıl kaybedendi... "Cennetimi bulayım" derken, hırsı uğruna, Cenneti bitirdi, Cennetini kaybetti...

5 yorum:

    Sen bir kitap yazmaya başla bence...öykülerle dolu olan bi kitap.

     

    Klasik hikayeler yazıyorum ama olsun, ben deniyorum ve sen de okudukça inan çok mutlu oluyorum...

     

    yaa gercekten cok guzel bır hıkaye olmus prima rimanın yorumundan anladıgım kadarıyla sanırım bunu sen kendın yazdın çok iyi bence;)

     

    teşekkürler...

    evet nihal ben yazıyorum arada ve 7-8 tane oldu heralde hikayelerim... amatörce denemeler..

     
    On 21 Kasım 2009 01:08 ZED dedi ki...

    bu yazındaki cennetin adını zehra koydum ve bunu gerçekten yaşadım. cenntin pişmanlığı şaşkınlığı hepsi var içimde cennetin adı bende zehra..

     

Blogger Templates by Blog Forum