Dönüş

Ben geldim... Neredeydim ki geldim... Efendim memleketime gittim... "Taşını toprağını özlemişim" diyenler bana çok komik gelirdi, yaw insan ayrı kalınca gerçekten özlüyormuş taşını da, toprağını da, suyunu da... Çok uzun kalamadım, eş dost göremedim ama bana da bi değişiklik oldu, hayırlı işlere vesile olmak ve hayır dualar almanın mutluluğu ile dönüşüm gerçekleşti...

Bi kaç günlük ziyaretten sonra memlekette olmak arzum da bitiverdi, efendim insanın eşi olmayınca yanında, gönlü de çabuk geçiyomuş özlediği memleketinden... Diyorum ki sanki aylar öncesinde O mu vardı? Yok tabi ama insan güzel şeylere çabuk alışıyor... Bi de evimi özledim ne yalan söyleyim...

Umarım mutlu mesut günler bizleri bekler...

6 yorum:

    hoşgeldin :)))

     
    On 2 Mayıs 2009 05:34 Flame dedi ki...

    Hoşgeldinnnn adaş :)

     

    Hoşgeldin canım.

     

    HOŞBULDUK ARKADAŞLAR...

    :)

     

    Hoşgittin hoşdöndün:)
    Bak ihmal ediyorsun bizleri ama:)valla gözlerim hem yazılarını hem yorumlarını arıyor...bilesin:)
    İnsan evını özlemezmi hiç hemde nasıl özler...hep mutlu olun canım.

     

    canım benim saolasın...
    inşallah yazıcam...

     

Blogger Templates by Blog Forum