"Güdün şu malları"

Dün arkadaşımla ilçede gezintiye çıktık... Hava ne sıcak ne soğuk... Ama rüzgar esince yakıyor... Malum bura Sivas, yaz gelmeyen memleket... Ara sokaklardan birine girdik, arkadaşım bana harıl harıl bişiler anlatıyor, ben ona... Yaşlı bir teyze bizi durdurdu:
"Gızlar durun bakin nere gidiiiiz, alın elinize şu zupayı da güdün bakiin şu malları... "

Hiç böyle bi konuşma beklemiyorduk, inekleri başta görmedik, heralde yer soracak dedik...
"Teyzecim biz beceremeyiz ki" dedik...
Sonra kadın devam etti:
" O zaman ben de gağıt galem getiiriin de ookuma öğretin ya"
"Ha bak o olur teyzecim, ondan anlarız " dedik, iyi günler dileyip hep birlikte gülüşüp uzaklaştık...

Canım yurdum insanları, ne kadar cana yakın, hiç tanımadığı insanlarla konuşuyor, yüzlerinden tebessümü hiç eksik etmiyor...

14 yorum:

    On 29 Mayıs 2009 08:44 1sen dedi ki...

    çok şanslısın vesselam..

     
    On 29 Mayıs 2009 10:00 LoLa dedi ki...

    :))) belkide ciddiye almalıydınız onu okuma -yazma konusunda yani...

     

    Canım teyzecim yaa. Okumayı öğretseniz gerçekten olmazmı.

     

    Resim çok güzel bayıldım..:))

     

    1sencim aslında biz millet olarak şanslıyız... birbirimize sahibiz...

     

    zuuzuum ve muhabbet çiçeğim

    neden olmasın... okuma yazma öğretmek çook önemli bir meziyet, branşım gereği yapamasam da eğer teyzoş çok istekliyse, anne-kız okula kampanyası her yerde olduğu gibi burada da var... mutlaka yönlendirim.. nasıl olsa yine aynı saatte malları güdüyordur... :)

     

    zehracım bu teyze o teyze değil :( sorry... bi dahakine inşallah fotosunu da çekerim......

     

    BURALARDA BÜYÜK ŞEHİRLERDE KALMADI BU DOĞALLIK, YAKINLIK, SAMİMİYET NE YAZIK Kİ...

     

    canım haklısın, Ankara Kızılayı düşünüyorum da... Yanına biri yaklaşsa ya para isticek, ya paranı çalacak, ya da sulanacak... Allah muhafaza...

     

    İletişim adresi bulamadım, ondan dolayı buraya yazmak zorunda kalıyorum.

    http://islambuyukleri.blogspot.com/2009/05/blogda-ne-olsun-ne-olmasn.html

    İlgilenmeniz Dileğiyle...

    [Ezan Vakitleri gadgeti süpermiş. İzniniz varsa bende edinmek isterim=)]

     

    tabi ki kullanabilirsiniz...

     

    Okumayı ögretmek tabıkı harika olurdu ama o kadar kolay öğretilmiyor işte:)

     

    evet primarimacım çok zor ve süreç ister...

     
    On 18 Mart 2016 07:48 面具 dedi ki...

    a片手機看到飽
    a片免費看看到飽
    做愛a片直播網
    a片下載網路電視
    日本a片直播線上看
    av女優手機看到飽
    色情手機看到飽
    18成人網站手機看到飽
    視訊聊天室手機看到飽
    情趣用品手機看到飽
    a漫h漫手機看到飽
    色情性愛光碟手機看到飽
    sex手機看到飽
    做愛手機看到飽
    成人影城手機看到飽
    情色貼圖手機看到飽
    情色手機看到飽
    色情網站手機看到飽

     

Blogger Templates by Blog Forum