Pazar Sendromu

Şu Pazar günlerini ne zaman seveceğim acaba... Sabah saatlerini de geride bırakınca, içimdeki sıkıntı da başlıyor... Ütüydü, yazılı sorusu hazırlamaktı, derslere hazırlıktı derken içimi bir sıkıntı bastı ki... Yarın da nöbet var... Sene sonuna tiyatro da çıkarmam gerekiyor... Çok yoğunum... Ama boş boş oturuyorum... Atalet terket beni...

Neyse işin ucundan kulağından bir yerinden başlamam lazım... Başlamak bitirmenin yarısıymış... Yazılı sorusu hazırlamak en zorlandığım ama bitirince en çok rahatlayacağım işim...

Haydi Bismillah...

6 yorum:

    Kolay gelsin canım sana.Biz öğretmenlerin kaderi bu :)Keşke devlete atansamda bende test yerine yazılı sorusu hazırlasam. Bende test sorusu hazırlıyorum şuan :(

     

    Canım benim Allah kolaylık versin... İnşallah gönlüne göre olur her şey...

     

    ha gayret calıkusu, bi baslasan olacak.. yazılı sorusu hazırlıyorsun sımdı, ogrencılerde ders calısıyor:) nasıl bır dongu bu:))
    ögretmenım, zor sormayın:)
    kolay geldın cokcok
    sevgiler..

     

    Çoook teşekkür ederim pırıltılı cadı...

    Orta zorlukta oldu sınav ama ben çok hamlamışım şu saatte ancak bitti sınav...Eminim öğrencilerim bu kadar bile çalışmamışlardır. :)

     

    hani şu pzt sendromu deriz ya aslında yanlış bana göre. çünkü asıl sendrom pazardan başlıyor zaten iş gününden önceki son tatil günü olması nedeniyle :)))

     

    evet bence de ben yıllardır pazar akşamlarından nefret ederim... Pztsi bile ondan daha iyi...

     

Blogger Templates by Blog Forum