sbs, olimpiyat, tiyatro

Artık okul kapanıyor... Öğrencilerim sevinemiyorlar bile, daha 6.sınıfların sınavı haftaya... Bu nasıl yarış, bu nasıl koşturmaca ve stres... Dün ben de 8. sınıfların sınavında görevliydim... İnanın uyuyamadım, bana ne oluyorsa, çocuklardan çok heyecanlıydım... Üzülüyorum aslında bu kadar küçük yşta bu kadar stres nasıl, doğru mudur bu sınav hayatı... 4. sınıf öğrencilerim bile kıyasıya mücadele içinde... Sonumuz hayrolsun...

Bu arada 7. Uluslararası Türkçe Olimpiyatları'nı izlemek nasip oldu... Türkçe'yi bir yabancının ağzından dinlemek ne kadar güzelmiş...Hele ki 'İstiklal Marşı'nı o küçücük kara çocuklardan dinlerken, insanın boğazına bir şeyler düğümleniyor... Programları öyle titiz hazırlamışlar ki, hakikaten emeği geçen herkesten Allah razı olsun...

Ayrıca tiyatro çalıştırdım öğrencilerime, kulüp etkinliği olarak, iki tane skeç ve Çarşamba sunuacağız... İnşallah Rabbim utandırmaz da herkes tarafıdan beğenilir....

BU KADAR...

5 yorum:

    Amin.. Başarılar..:)

     

    Allah utandırmasın ,amin...kolay gelsin canım.

     

    Sevgili Meslektaşım,
    Öncelikle sınav maratonuna öğrencilerin erken başlamasına - bir dershane öğretmeni olarak - karşıyım.
    İkinci olarak,Türkçe bence dünyanın en güzel dilidir.Fakat nasıl bir tarlayı ekip-biçmezseniz çoraklaşırsa diller deböyledir.Biz öğretmenlere düşen Türkçe'yi en azından kendi öğrencilerimize mükemmel derecede öğretmektir.
    Saygılar...

     

    *sağolasın zehra...

    *çok saol primarima...

    *hasan yörük, çok haklısınız...

     
    On 18 Mart 2016 07:48 面具 dedi ki...

    a片手機看到飽
    a片免費看看到飽
    做愛a片直播網
    a片下載網路電視
    日本a片直播線上看
    av女優手機看到飽
    色情手機看到飽
    18成人網站手機看到飽
    視訊聊天室手機看到飽
    情趣用品手機看到飽
    a漫h漫手機看到飽
    色情性愛光碟手機看到飽
    sex手機看到飽
    做愛手機看到飽
    成人影城手機看到飽
    情色貼圖手機看到飽
    情色手機看到飽
    色情網站手機看到飽

     

Blogger Templates by Blog Forum