Yarın KPSS

Yıllarca, o vize senin bu final benim diyen; sunular demolar, örnek ödevler tezler hazırlayan, bir dersten kaldığı için diplomayı alamayıp sene kaybeden ve sonunda binbir zorlukla kazandıkları üniversitelerini bitirmenin heyecanını yaşayamadan,diploma töreninde iş bulma kaygısıyla yanıp tutuşan ve yıllarca uğraşıp branşında görevini yapmayı bekleyen milyonlarca üniversite mezunu KPSS adaylarının yarınki sınavlarında başarılar diliyorum...

KPSS ne bilgi, ne tecrübe... bu başka bir sınav.... vasıflı insanların vasıflarını yerine getirmeye engel konmuş; bir çok mezundan yeterli puanı alabilmişlerinin görevlerini yapmalarına fırsat verildiği bir sınav... virgülün bilmem kaçıncı sırasından sıralamayı kaçırdığı için atanamayan ya da bir kısmının da sözleşmeli görev yapmasına olanak sağlayan bir sınav... ya da güncel olyalardan birisini kaçırdığı için makus talihine yenik düşüren, yeteneği olmayan alanlarda bile başarılı olmak zorunda bırakılan, işte böyle karmaşık uzun cümlelerle bile anlatılamayan bir sınav...

Ne deyim, Allah tüm sınava gireceklerin yar ve yardımcısı olsun... Haklarında en hayırlısı olsun...

10 yorum:

    Sağol canımcım. Aminn...

     

    kııııs
    senden öğrendim
    ben pazar sanıyodum
    amanııııınnn
    allah razı olsun ::D:D

     

    valla kolay gelsin herkese başarılar...

     

    Çok zor bu işler yahu. Allah kolaylık versin gireceklere...

     

    Umarım bir çok kişi iyi geçdi diyebilmişdir.

     

    çiçeğim Allah kolaylık versin.

     

    ilahi zuzum. Allah senden de razı olsun.

     

    beenmaya hersene zorlaşan bir sınav... Allah yardım ede...

     

    quaresma, evet gerçekten zor... üniversite okurken hayat laylaylom ama sonrası ise iş bulma dersi... ve bu sınav...

     

    primarimacım inşallah...

     

Blogger Templates by Blog Forum