Selam...

"Hayal kurmak bedava..."

Geçtiğimiz gün, tarih 10 Ağustos: doğum günümdü; ve yine hayallere daldım... Şimdi bana sürpriz yaparlarmış; diye düşünüyorum...

Derken saat 00.10 da eşim aradı doğum günümü kutladı, aman nasıl mutlu oldum. Neyse ben yine hayallere daldım, eşim gelirmiş bana pasta alıp sürpriz yaparmış diyorum... Sabah oluyor ve yine sıradan günlerden biri... bu ara ben de memleketteyim... Babam hemen hatırladı ve kutladı... ve hatta çocukken bana verdiği bir söz varmış ben unuttum gitti: pastamı alıp piknik yerinde kutlayacakmışız...

Benim için neden bu kadar önemli bu gün... Önemsenmek hoşuma gidiyor; yaşayamadığım, hastane köşelerinde geçirdiğim çocukluğumdan sonra, nazlı büyüdüm ve sonuçta ilgi manyağı oldum... Geçenlerde hastane dosyamı buldum çok duygulandım, dosya sararmış ama içinde beyaza boyanmış sayfalar: alçı kalıntıları...

Sağolsunlar hatırlayanlarım oldu... Çok mutlu oldum... Ama en önemlisi insanın eşinin hatırlaması... Gözüm yolda eşimi bekliyorum; ama bi yandan da telefonda gelmeyeceğini söylüyor... Artık ümidimi kestim derken eşim elinde pastayla gelmiş ben dışarıdayken ve tam bir sürpriz oldu... Çok ama çok mutlu oldum... Sağolsun bugünü hiç unutmayacağım...

Ben nereden gelmiştim buraya, hımm bugün alelacele maillere baktım... Bir tanesinin girişi çok dikkatimi çekti: "Hayal kurmak bedava" diye başlamış; ve sıralamış...
Ben de bedavaya hayal kurdum ve gerçek oldu... Keşke tüm hayallerimiz gerçek olsa....

10 yorum:

    Doğum günün kutlu olsun :)

     

    cnm doğum günün kutlu olsun ben bilmiyordum yoksa kutlardım :(
    öptüm çok haftasonu geliyo musunuz bu arada hiç sesiniz çıkmıyoooo :)

     

    Doğumgünün kutlu olsun.Nice yıllara sevdiklerinle birlikte girersin inşallah.

     

    herşeyin gönlünce olması dileğiyle nice nice senelere :)))

     

    *Flame sağol canımm..

    *lolacım; olsun kıı şimdi kutladın ya... haftasonu görüşürüyoruz inşallah; öptüm...

    *meleklerim çok teşekkür ederim...

    *beenmayacım çok saol canım..

     

    Selamlar çalıkuşu; Rabbim sevdiklerinle geçireceğin hayırlı huzurlu ve mutlu bir ömür nasib etsin inşaAllah ..(:

     

    canımcım:) demek bi yaş daha büyüdün:)
    o yazıyı bende çok sevdim:)
    "hayal kurmak bedava gerçekten"
    kıymetini bilmek lazım..
    görüşmek dileğiyle cnm

     

    4 gün geçmiş üstünden ama olsn kutlayabiliriz dimi?

    Mutlu yaşlar nice yıllar:)

     

    Yeni yaşınız sizlere mutluluk huzur sağlık getirsin inşaAllah!
    :))

     

    *by ene, aminn ne güzel söylemişsin, çok teşekkür ederim..

    *1sencim hele bu sene gerçekten büyüttü beni...

    *Primarimacım saol canım benim...

    *zehra çok saol, aminn diyorum bu güzel duaya....

     

Blogger Templates by Blog Forum