"Bayram" gel! "Bayram" güle güle!

Bu bayram ilk kez ailemizden uzakta kaldık... Geçerli sebeplerden dolayı gitmedik ama burada da öyle garip kaldık ki... Öyle anlar oldu ki gözler dolu dolu ama belli edilmiyo, sesin boğuluyo, boğazına bişeyler düğümleniyo....

Yine de bayramı hatırlatan bir iki bayram ziyaretimiz oldu... Tanıdık büyükleri ziyaret ettik... ve 4 kez kapımız çalındı, şeker toplayan çocuklar tarafından... Bir de bizim gibi garip kalan iki arkadaşla yoldaş olduk... 1. günü onlarda; 2.günü de bizde yedik akşam yemeğini... Kendi çapımızda BAYRAM yaptık...

ve nihayet bu kasvetli, yağmurlu bayramın da sonuna geldik... ilk defa bayramın bitmesini bu kadar çok istedim...

ve bitti...

5 yorum:

    Zaten güzel zamanlar hep kısa sürer...

     

    Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir.
    Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir.
    Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği,
    bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir.
    Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun!

     
    On 22 Eylül 2009 03:22 LoLa dedi ki...

    iyi bayramlar diliyorum cnm ben de ailemden ayrıydım ee yürek burkuyor tabi ama sağlıklı olsunlarda nice nice bayramlar görürüz berabe rinş. takma kafana :)
    burası da bayram değildi benim için ıyyyyygg aklıma geldikçe deli oluyom :)

     

    neyseki bitmeden yetiştim :))

    iyi bayramlar sevgiler selamlar efenim :)))

     

    zehra, haklısın canımm maalesef öyle...

    taze nane; çok teşekkür ederim sana da iyi bayramlar...

    lolacım; bişiler olmuş anladım canımmm :(... döncem sana zuzum...

    beenmayacım, yetiştin...bilmukabele efendim...:))

     

Blogger Templates by Blog Forum