Bayrammmm


Hiç aklıma gelmezdi bir gün nefret ettiğim kişilere hayır dua okuyacağım....


İnsanın başına öyle değişik felaketler geliyor ki; eski yaşadıkları ona felaket gelirken, yenilerinin yanında eskiler hayra dönüşüyo...Kötünün kötüsü oldukça, kötüler iyi gibi geliyor demek ki... Ya da artık biz mi olgunlaşıyoruz... Acılara alışıyoruz... Acıyla yaşamayı ya da ders almayı öğreniyoruz...


Aman neyse ne... nefret etmek de zor iş yahuu....şimdi daha rahatım... Affetmek de güzelmiş... Ama bir sorun var: affettiğim kişiler maalesef bunu hiç bir zaman öğrenemeyecekler; çünkü onlarla hiç bir iletişimim yok... Ama ben rahatladım, üzerimden ağır bir kin kalktı... Allah'(cc)a havale etmek ne güzelmiş...


Artık onlar da pişman olup tevbe ederlerse kendileri kazanır... Ben güzel düşünmeyi başardığım için bugünden itibaren kazançlı hissediyorum kendimi... Demek ki bayramın fazileti, barışı sevgiyi de beraberinde getiriyor....


İYİ BAYRAMLAR...........

3 yorum:

    Hayırlı bayramlar..

     

    Hayırlı bayramlar

     

    sizlere de hayırlı bayramlar by ene ve nurhanali....

     

Blogger Templates by Blog Forum