Evimmmmm (bi de benim olsaydın)

Yaz tatili bitti 1 Eylül ve işbaşı;dönüşün keyfi ise EVİM EVİM GÜZEL EVİMMMdi elbette.... Geleli bir hafta oldu ama temizlikten başımızı kadıramadık: her yer örümcek ağı, havasızlıktan nahoş kokular, valizler derken epey iş çıktı bize ama insanın evinde iş tutmasının keyfi de bi başkaymış....

Bu arada hemen işi bitirir bitirmez iftar davetlerine başladık... Geçen sene bir çantayla geldiğimiz Sivas illerinde büyük misafirperverlikle karşılandık; malum Ramazanın bereketi ve yardım hissiyatı ile; daha evimizi de tutamamışken, iftar yemeklerine çağırıldık... Öğretmenevinin yağlı yemeklerinden nezih aile sofralarında bulunduk....

Ve bu yıl evimizi düzdük şükür yine Ramazan... Ve davet sırası bizde... 2 davet bitti; baya stresli bi işmiş; asıl davetim 14 kişilik ve Pazar gününü seçtim... Cumartesi beni epey iş bekliyor, bir ayrıntı, benim gibi acemiyseniz yemekleri bi gün önceden yaparsanız iftar günü bi sürprizle karşılaşmazsınız... Yemekler zaten soğuyo, madem ısıtmak gerek, ha bi gün önce yapmışsın, ha 3 saat önce, lezzet farkı elbet olur; ama soğumasın diye yemekleri son ana bırakınca, son an telaşından yetiştirmek epey zor oldu...

Şimdilik bu kadar.... Hayırlı Ramazanlar.... Selametle

4 yorum:

    On 5 Eylül 2009 06:03 zehra dedi ki...

    Hoşgeldiniz!
    Hayırlı Ramazanlar... :)

     

    teşekkürler zehracım

     
    On 7 Eylül 2009 11:24 1sen dedi ki...

    hoşgeldin şekercim:)

     

    hoşbulduk şekercim......

     

Blogger Templates by Blog Forum