kadın&erkek, neme gerek


.
.
.
I hate MEN but I'm married to a MAN!
.
.
.

Genelde bayanların bencilliklerinden şikayetçi olur sayın erkekler, söz meclisten dışarı herkes aynı değildir; de, efendim bayanların bencilliğinin arkasına sığınıp bencillik yaparlar kendileri... Sizi düşünüyormuş havasında kendilerini sağlama alırlar... e tabi geleceği düşünmek gerek, bunun hastalığı var, bakımı var...




Düz düşünceli beyler... Bir şeyi diyorlarsa odur, altında pek de bir şey aramaya gerek yok... İnce düşünceleri yok ki ne yapsınlar... Bu arada incitmekten de kormazlar, çünkü yine verecek cevapları vardır... Asla haklı olamaz bayanlar onların yanında... Çünkü ne yapar eder, kendini sana suçlu hissettirmeyi başarır ve bir anda kendini özür dilerken bulursun...




Çok üretkenlerdir... Başlarından savmak için senin duymak istediğin kelimeleri bir anda üretirler... Bu güzel söz olabilir, eğer güzel söze için eriyiveriyorsa, bu yalan olabilir, "iş yerinde beklettiler ondan geciktim " gibi...




Efendim hala söz meclisten dışarı... Ahh çalışan bayanlar... durun tahmin edeyim, sizin maaş kartınızda kocanızdadır, hani "kim çarşıya gidecek, ben hemen çekerim, sen yorulma" muhabbetleri... O zaman neden evinize alınacak eşyalarda sizin eksiğiniz hiç bitmez... neden?... Çünkü tüm paranız erinizin isteklerine zaten gitti ki... onlar temel ihtiyaçlar sırasındaydı, sizinkiler hala yedek kontenjanında, gereksiz.... üzgünüm onlar hiç alınmaz çünkü kredi kartı borcunuz vardır ve alınamayacaklardır...




Söz meclisten dışarıyken devam edeyim... Bazı beyler de efendim, yaşam alanlarının ayarını kaçırmış oluyorlar... Evin tüm karesininkökünde söz sahibiler... bu mutfak olur, banyo olur, salon olur ki zaten onların tv orada ya da bilgisayar... bu yemek neden böyle... bu banyonun terliği neden 1 cm perdenin dışına taşmış... bu çorabın burada işi ne vs. vs.





Haa bir de öyle arkadaş ortamında bozarsan vay haline: attırıp tepesini, mazallah, bir de cep telefonu masrafına girmeyin.. çünkü sinirlenince beyler çevreye atacak kıymetli eşyaları hemen buluverirler de... hani sizin eksiklerinize sıra gelmez diye diyorum...


Şaka bi yana onlarsız da yaşayamıyoruz...Haa ama yukarıdaki özelliklerin hepsini bünyesinde barındıran erkekler de yok değildir... Böyleleriyle ve daha fazlalarıyla yaşamak zorunda kalanlara demem odur ki: hayat zor bir sınav, başarılar dilerim....

4 yorum:

    On 23 Eylül 2009 10:44 LoLa dedi ki...

    hahah çok güldüm :)) gözümde canlandı koskoca maziii :D
    ben yolarım öle adamı uleyyynnn :D

    sevgiler zuzummm

     

    Süpermiş :)))
    Öptüm canım

     

    :))

     

    *lolişim, kıs öyle deme; başa gelen çekilir... öptüm zuzummm

    *çiçeğim selamlar... teşekkürler...

    *zehracım; bence de :)))))

     

Blogger Templates by Blog Forum