Ordan, burdan...


Bu bayanların da işi ne kadar zor : sürekli fit olmamız gerek ve ben koskocaman 3 dilim revani yedim bi de hızımı alamadım 1 dilim de baklavayı götürdüm; bayramda kimse gelmezse kalan tatlılar da böyle değerlenir ve kilo olarak geri döner... Üstelik kilo almam da yaasaak, bacağıma yük binmemesi için... Üff bu yasaklar neden bu kadar tatlı ..... öhöhööööüüüü çooook pişmanımm....


Okullar da açıldı bugün epey yorucu bir gündü; 4,5,6,7,8 lerin dersine giriyorum... özlemişim kerataları.... Bir de sabah "ne giyeceğim " derdi olmasa, günler daha kolay geçecek...


Bu arada okuldaki dalgınlıklarım bini aştı... Titiz bir sınıf öğretmeninin defterini yine yanlış doldurdum... Dakika bir gol bir... Bugün Pazartesi gibi geldi bana ve yanlış yere imza attımm...... Öhhhöööö bir de hatasız doldursam şu defterleri yaaaa... İşte bize kurşun kalemle eğitim verdiklerinden , yanlışı silip düzeltmeye alışırsak böyle silinmeyen kalemde afallarız , yaş kaç olursa olsun... Almanya'da halamın kızı hep silinmeyen kalem kulllanırdı, öğretmenleri öyle dermiş, hata yapsalarda üstünü çizerlermiş ki hatasını görsün ki bi daha yapmasın diye öğrenci... ne kadar güzel... adamlar geleceğe dönük eğitim veriyor...


İlk atama yeni bir öğretmen gelmiş... Onun şaşkın halini görünce kendi ilk yılımı hatırladım... Heyecandan kalp sesimi duyuyodum; çok değişik bir gündü... Yıllar geçtikçe heyecan da kalmıyor... 2007 şubat, üçüncü yıldan gün aldım artık... Kıdem de güzelmiş canımmmmm....


Hadi size iyi günleeeer!


4 yorum:

    Allah kolaylıklar versin inşaallah! :)

     

    Yeni öğretim yılı hepimize hayırlı olsun canım. Yaa bende devlete hayırlısıyla bir girseydim eminin o ilk atanan öğretmen gibi kalbim pır pır olurdu. Ben özelde kıdemli oldum canım. Tam 6 yıllık öğretmenim. Ama devlete atamıyorlar bizi yaaa :((

     

    *teşekkürler zehracımm...

    *çiçeğim: inşallah hayırlı olur ve hakkında hayırlısı canımm benim ben de çok üzülüyorum: atama vermiyorsan üniversite de açma... bu böyle nereye kadar sürecek acaba...
    sevgiler...

     
    On 1 Ekim 2009 13:16 ferkul dedi ki...

    başarılar dilerim

    bu öğretim yılı hepimize hayırlı olur ,dilerim

     

Blogger Templates by Blog Forum