sayıklaMAmeliyat


Lise 2 deyken burun ameliyatı oldum: sinüzit vardı efendim, birike birike kis oluşturmuş sinüs bölümünde... Şiddetli başağrıları sebebiyle gidince ameliyat deyiverdi doktorlar, ve oldum ve maalesef yine yazın bacak ağrılarım şikayetiyle kontrol amaçlı gittiğim hastanede, "yine ameliyat gerek bu bacağa ama seçim sizin" diyen doktora bu sefer: "hayır dedim" ama fizik tedavi şartıyla ve 5 yıl içinde olmazsan bacak hareketin kısıtlanır tehdidiyle...


Yıllar önceki 3 kalça çıkıklığı ameliyatı gibi toptan vermediler narkozu burun ameliyatında, lokal anestezi oldu... Ameliyatta her şeyi duyuyorsun... Bilincin yarı açık... Sarhoş gibisin... Bu ameliyatın izi ise ben de sayıklama oldu... Sanırım ameliyatın verdiği stres ve yorgunluktan, sayıklayarak uyandığımı hatırlıyorum... ve ne zaman strese girsem ya da ağır bi yükün altından kalkıp rahatlarsam geceleri bağırarak, ya da konuşarak uyanıyorum, bazen uyanmadan da bi kaç kelime söyleyip susuyormuşum...


Ayrıca küçük yaşta ameliyat olduğum için çok bağımlı bir çocuk olarak büyüdüm... Hiç bir yere tek başıma gidemezdim, yalnız yürürken kaldırımdaki insanlardan korkardım yolumu değiştirirdim... Çok nazlı büyüdüm, okul ortamında arkadaşlarımı da naz yaptım, tabi beni çekemeyenler benden kaçtı... kendi işini tek başına yapamamak gibi bir sorun ile ameliyatın fiziksel izleri de cabası....


Kalça ameliyatını da 5 yıl içinde olmam gerek... Karar vermek zor... ve bakalım bunun izi ya da izleri ne olacak...

6 yorum:

    On 9 Eylül 2009 23:56 LoLa dedi ki...

    canım düşünmek için zamanın çok :) inş. biran evvel kurtulursun bu dertten çok geçmiş olsun...

     

    Geçmiş olsun Flamecim..

     

    şimdiden geçmiş olsun diyorum o halde sana...

     

    lolacım çok teşekkür ederimmm, ihtiyacı olan herkese Allah acil şifalar vrsin...

    flamecim, sağolasın...

    beenmayacım, teşekkürler...

     

    İnşallah gerek kalmaz diyorum geçmiş olsun.

     

    Benim istediğim şey de bu primarimacımm... yazın gittiğimde fizik tedavi cevap vermiş ameliyata gerek kalmamış dermş doktorlar :)...

     

Blogger Templates by Blog Forum