seni çok özledim


Ne zaman sana ihtiyacım olduğunu hissetsem, bana yetişiyorsun... Seni bir kerecik görmem bana uzun süre yetiyor, yokluğunu hatırlamadan... Yanımda bir fotoğrafın bile yok; ama rüyalarımda beni yalnız bırakmıyorsun... Sanki üzüldüğüm günü anlıyorsun ve yine desteğini hissettiriyorsun...


Keşke biri beni senin kadar sevebilse, saçımı senin gibi tarasa, senin gibi sımsıkı sarılsa... Üşüyen ellerimi sıcacık ısıtsa... seni bu kadar özlemezdim...


Kimse senin gibi olamadı... Kimse senin gibi karşılıksız sevemedi...

Seni çok ama çok özledim... Mekanın cennet olsun babaannecim...

Otuz tane torunun içinde benim yerim ayrıydı, ve şimdi senin uzaklığının verdiği acı da bende ayrı...


Bayram geldi ve sadece şunu söylemek istiyorum, yaşlılarımızı ziyaret edelim... Onlar bu küçücük ziyaretten o kadar mutlu oluyorlar ki...
Hepinize iyi bayramlar...


(yukarıdaki fotoğraf , bir huzurevi sakinlerinden Sabriye Ersin...)

6 yorum:

    Mekanı cennet olsun nurlu yüzlü babanenizin. O kadar kıymetliler ki aslında yaşarken çoğu insan malesef kıymetini bilmiyor...
    Rabbim kalanlara hayırlı ömür versin inşallah!
    onların duaları ile ayaktayız fakat farkında değiliz...
    Cumanız mübarek olsun.

     

    Mekanı cennet olsun babaannenin çalıkuşu.Benim de anneannemin yeri bende ayrıdır,onun da mekanı cennet olsun inşallah.

     

    Annaneciğim için aynı hisleri besliyorum bu onsuz ilk bayram..
    İçim buruk..
    Gözlerim dolu..
    Ahhh pamuklarımız ahhh..

    Mekanları cennet olsun..
    İyi bayramlar..

     

    zehra, çok doğru dedin onların dualarıyla ayaktayız...

    hayırlı bayramlar...

     

    meleklerim, aminn...

    hayırlı bayramlar...

     

    flamecim inan çok duygulandım, inşallah mekanları cennet olur...

    hayırlı bayramlar...

     

Blogger Templates by Blog Forum