Bugün Öğretmenler Günü






Bu haftamız domuz gribinden tatil oldu, Öğretmenler Günü de arada kaynadı... Nedense şu son zamanlarda Öğretmenler günümüzü bırakın; asıl bizler arada çok kaynadık, istemiyoruz özel günümüz sizin olsun...



Örnek olmak için uğruna girdiğimiz bu yolda, sadece değer görmek istiyoruz... Peki nasıl mı değerlendiriliyoruz: Sözleşmeli, kadrolu, vekil, ücretli... değerimiz böyle biçiliyor.... Kpss'den bir puan eksik aldığı için sözleşmeli damgasını yiyen öğretmen başarısız olduğundan , okulunda kadrolulardan sonra gelen makamda... Kendi branşında atama olmadığı için ücretli çalışanlarımız da okul memurlarından bi üst kademede...



Bakan, milletvekili tanıdığı olanlar, idareyle arası iyi olanlar, bir yerlerin yerlisi olanlar ile yeni atanan tecrübesizler, çalışıp çalışıp görünmeyenler, arka sıradakiler diye gruplandırılanlar... Ayrıca deneme sınavında öğrencilerin yaptıkları netlerle tavana çıkanlar ve tabana düşenler.... Üstelik, "öğrenci neden bu iki soruyu yapamadı öğretmen" uyarılarını esirgemeyen saydıdeğer velilerimiz, bu sene Öğretmenler gününde yüzük aldım artık çocuğum geçer", düşüncesini güden diğer sevgili velimizin biçtikleri değerler....



"Üç ay tatil(aslında 2 ay),kar tatili, buz tatili , grip tatili ohh yaşıyosunuz" diyenlere diyecek bir şeyi olmayan ama her tatilde ücret kaybedip, taksitleri boyundan aşan öğretmenler...



Değer verenler , vermeyenler; hepiminiz sağolsun diyenler... Her şeye rağmen iyi ki öğretmenim diyenler...



Sözlerimi bir şarkı sözüyle bitiriyorum:



"Öğretmenim, canım benim, canım benim, seni ben pek çok, pek çok severim, sen bir ana, sen bir baba, her şey oldun artık bana...."

8 yorum:

    Düşünmemeye çalışıyorum inan. Düşündükçe yaşadığım hayatı yaşamaktan vazgeçeceğimi biliyorum. İnanıp öğrendiğim, güvenip öğrettiğim her şeyin koca bir hiç olmasını istemiyorum.
    korkuyorum.

    Milli Eğitim'in hali içler acısı. Çok çok çok büyük bir reform gerekiyor. Çok büyük hem de..
    Öğretmenler günün kutlu olsun..

     

    Adaşım en güzel günlerden biri bugün.. Öğretmenler günün kutlu olsun.. Sevgiler..

     

    yine de her şeye rağmen ve herkese inat kutlu olsun bu gününüz, her gününüz...

     

    saygın ,vefakar ,cefakar,tüm cumhuriyet öğretlerimize selam ola..
    günleri kutlu olsun.

     

    iyi bayramlar
    sevgiler selamlar...

     

    Geçmiş öğretmenler gününüz ve gelmiş mübarek kurban bayramınız kutlu olsun inşallah! :)

     

    hepinize çok teşekkür ederim, mutlu bayramlar dilerim...

    *cesetizleri: ben de istemiyorum uğraşların boşa gitiğini görmeyi...

    *flame: çok saol adaş...

    *beenmaya: her şeye rağmen sağol... vee sana da iyi bayramlar...

    *bir dut masalı: çok incesin; çok teşekkür ederim...

    *çay tiryakileri: çok saol... bilmukabele...

     
    On 1 Aralık 2009 12:25 NEKO dedi ki...

    Kim ne derse desin ne kadar zor olursa olsun öğrettiğin şeyin karşındaki öğrenci tarafından öğrenildiğini görmek duygusu bambaşka..
    Herşey bir yana öğrencilerin saygısızlıkları beni en çok üzen ve korkutan şey..Bir de bunu körükleyen veliler.

     

Blogger Templates by Blog Forum