Çalışan Umutsuz Ev Kadınları


Bugün yine canım sıkkın... Niye mi?


Şimdi bizim gibilere çalışan umutsuz ev kadınları denir... Hem işinin sorunları hem de evin yükü...


İşinde onun eksiği bunun artısı, şu şöyle demiş bunun başarısızlığının sorumlusu kimmiş, o sana kızmış sen başkasına.... hoooop eve gel; yemeğin bitmiş yenisini yapmaya mecalin yok ama geçiştirecek kahvaltılıklar da dibi vurmuş, markete gitmeye halim yok diye düşündükten sona kendini mutfağa attın ve Allahtan yazdan koyduğun yeşil fasulyeyi hemen yaptın... o pişedursun... Tek çeşit de olmaz yanına bir de çorba yap ki adın yemek yaptı olsun... Neyse evdeki beş karış tozu haftasonuna saklarsın, bi de eve getirdiğin işinde yetiştiremediğin işler vardır... Neyse, yemek yanmasın... Yedin içtin afiyet olsun haydii topla bakalım sofrayı, Allah'tan bulaşık makinası var... eee saat kaç oldu bu arada?, neee sekiz mi... "Diziler var az dinleneyim bari tv başında" demeye kalmadan bi ses... "Hayatımm çay yapsan da içsek" " Be -hey mübarek onu da sen yapsan ya..." önce mırın kırın edersin ama bi bakmışın çayı demlemişin bile çünkü sen de içmek istersin.... çay faslı da bitti, ayy bardaklar da ortada, tv karşısında da mayıştın, gözler gidici, saatte onbiri vurmuş... "ama daha yarına hazırlık yapacaktım, ayy ne giyeceğimi de hazırlamadım... aman çook uykum var, sabah erken kalkarım... " derken uykuya daldın bile, sabah mı telefon çalmadı ki kurmayı unuttun geceden... neyse kahvaltısız da olmaz ısıtıcıya koy suyu demle 5 dakikada çayı, için bi güzel, sofra öylece kalsın yoksa işe geç kalacaksın.

bu böyle devam ededursun ben yazmaya yoruldum...


Çalışan ev kadını da böyle oluyo, onun canı sıkılmasın da kimin sıkılsın...


13 yorum:

    Hem çalışıp hem de ev hanımı olmak zor ve de yıpratıcı.
    Bunun üzerine söylenecek ne çok şey var

     

    evet uçurtma hele bir de çocuk varsa...

     
    On 6 Kasım 2009 10:18 Flame dedi ki...

    Ah ahhhh :(
    Bende de durumlar aynı birde çocuk ekle lütfen :D

     
    On 6 Kasım 2009 10:18 1sen dedi ki...

    canımm; ne güzel de anlatmışsın öyle...
    bide benim 2 vasıtayla 1 saat 40 dakika da eve geldiğimi de ekleseydin:)

     

    Flmae: ahh adaş ahh eklemeye korkuyoruz...
    :(

     

    1senim o zaman eşlerimiz değişsin diyoruz...
    "çalışan umutsuz ev kadınları"na yardımlarını esirgemeyen kocalar olsunlar istiyoruz...
    bu bizim hakkımız...
    söke söke alırız...

     

    kesinlikle çok doğru tespitlerin Alev! Nasıl da dokundun yarama...Eve yetişememe, etrafa yetişememe..Nasıl bir bölünmedir bu..Bence çalışan kadınların 3-5 tane klonu olmalı ancak toparlarız o zaman!..Velhasıl kadın olmak çok zor!

     
    On 9 Kasım 2009 01:56 e. t. dedi ki...

    bütün çalışan kadınların evleri böyle di mi?
    bir de çocuk ekledik bu hale,
    gerisi düşünenin hayal gücüne kalmış.

     
    On 11 Kasım 2009 05:16 NEKO dedi ki...

    Yaa ağlamak istiyorum bendee bendee diye bağırmak istiyorum!! Hafta sonunu 3 gün falan yapsınlar Bide çalışan kadınların evlerine temizliğe ve yemeğe yardımcı kadın almaları için maaşlara ek ücret verilsin. Bak ozaman hiç şikayet etmicem!!

     

    *cool: bu hepimizin yarası... ve kadın olmak zor...

    *e.t. : hihi herkes benim gibi..

    *NEKO: ayy evet o zaman sadece cuma ve cmtsi güzel olmaz pazar da güzel olur çünkü pzsi de tatil olmuş olur...
    ne diyorum ben yaa...
    neyse ben çalışan umutsuz ev kadınıyım bana çok değil...

     

    valla beni anlattın aynı..
    sonsuz bi döngü bi yerde iflas edecek bu beden ama..
    neyseki şekerlerim var beni kopartıyolar bu sıradanlıktan..

     
    On 19 Kasım 2009 01:02 ZED dedi ki...

    ayy çok yorucu görünüyor gerçekten dışarıdan ama ben şahsen üreten bir kadın olmanın verdiği yorgunluktan çok memnunum kendi adıma. evde oturup elleri bir dikişe bile gitmeyen sadece ev işi ve yemek yetisinden başka bir şeyini kullanmayan kadınları pek faydalı bulmuyorum. çalışsanda çalışmasan en değerli şey zamandır ve bence insan bir şeyler üretmeli bunun gayesini gütmeli:))

     

    *nikah şekerciniz: mutlu bi uğraşı elbet çok güzeldir... sevindim adınıza...

    *zed: güzel bir bakış açısı....
    teşekkürler...

     

Blogger Templates by Blog Forum