yalaaaaaaan


Bazen diyorum ki neden bu kadar safım... Hemen inanıyorum insanlara, beni kandırmak çok kolay, "kafasına vur ekmeğini al" cinsindenim.. Ben böyle olmaya devam ededurdukça ; daha çok üzülürüm...


Yine üzüldüm, bazen en yakınlarım; bazen öğrencilerim yüzüme baka baka yalan söylüyorlar... İnsanlar çeşitli sebeplerden yalan söyler; bazen karşı tarafı incitmemek için; bazen çok zor durumda kalıp, işin içinden çıkabilmek için; bazen ki bu en kötüsü, kıskançlıktan... her ne olursa olsun; bu yalanlar bir gün ortaya çıkıyor... ee malum iki kişinin bildiği sır değildir; taraflardan birileri çenelerini tutamayıp, lafın çıktığı şahıstan ulaştığı şahsa kadar aynen ya da katmerli bir şekilde iletiyor. Nasıl olurdu acaba; herkes gerçek hislerini karşı tarafla paylaşsa; ama aracısız :)...


Zor bir durum tabiki yüzleşmek... Yine de sessiz kalmayı tercih ettim...En ufak tartışma ortamına bile girmek istemiyorum; yıpranıyorum... Bu durumdan elbet yine dersler çıkardım...

5 yorum:

    çalı-kuşum bende az çok bi hayat yaşadım.. ve gördüm ki yalansız kul yok. belki vardır tabi ama çatmadı. bende gülmeye başladım bi müddet sonra yalanlara... söylediklerinde artık hissediyor ve onlara "Öyle mi?" diye sorarak bir bakış atıyorum. Öyle mi ? yalansız hayatı yaşamaya çağırıyorum doğruyu söyleyin diyorum ama olmuyor... sıkma canını sen doğru olduktan sonra, gerisi boş... kocaman sevgiler sana

     

    Bana çok benziyorsun canım. Bend esenin gibiyim. Bu huydan vazgeçemiyoruz. Yapımız bu. Her defasında birdaha bu kadar saf olup inanmayacağım diyoruz amaaaa maalesef...

     

    *galadriel: çok teşekkür ederim, ben de denicem gülmeyi; çok iyi bir tavsiye oldu benim için...

    *çiçeğim: moral oldu inanın paylaşımınız... çok teşekkür ederim...

     

    İşte o yalanlarla kaç kere yıkıldığımı bilirim ben hemde en yakınlarım tarafından...güvenmeden önce kaç kere düşünmek lazım dersin?
    3-5-10...

     

    EBRUCUM SENİ GÖRMEK ÇOK GÜZEL... SÖYLEDİKLERİNE AYNEN KATILIYORUM CANIM... GÜVENEMEMEK ÇOK KÖTÜ...
    3-5-10 BİR YANA ARTIK BENİ ZOR İKNA EDERLER...

     

Blogger Templates by Blog Forum