hastayım hasta, canım ister pasta...

Hastalığına şükretmek erdemdir. Zor iş canlı kanlı halinden, düşkün ve mahsun bir hale bürünmek zorunda kalmak... O zamanlarda iş bile tutmak istiyor insan hani gücü olsa yapmaz ya..

Ben de günahlarımız dökülüyordur diyerek, hastalığıma şükredebiliyorumdur inşallah.
Ciğerlerim yine iflas bayrağını çekti, "sabahları uyanma yoksa ağzından dışarı çıkarım" der gibi.
Kış boyunca herkes ağır bir griptir nezledir atlattı ben de bana bir şey olmadı derken bu dönem 2 haftada bir bademciklerim benimle balon oynadı. Eee büyük konuşmamak ya da ağzımızdan çıkana dikkat etmek gerek... En çok nazar insanın kendi kendisine değermiş...

Sağlık gibisi yok. Şu meşhur lafı söylemeden geçemeyeceğim: Kendinize iyi bakın... :)

3 yorum:

    On 20 Mayıs 2010 10:17 LoLa dedi ki...

    geçmiş olsun canıım kendine iyi bak gurbet ellerde :)
    havalarda soğuk değil nerden kaptın yine. ben sana pasta yapabilerem aybalam :)

    öpüyorum çok dediğin gibi halimize şüküe...

     

    Geçmiş olsun çalıkuşum.uzun zamandır birçok blog arkadaşlarıma vakit ayırıp okuyamadığım gibi sana da uğramaya fırsatım olmadı.Kendine iyi bak.sevgi ve selamlarımla sağlık ve huzur diliyorum canım.

     

    *lola: gurbet bu dönem yaramadı lolam, hani bi yaz yine böyle olmuştum :(
    mmm senin pastalarını yiyebilerem, hastayım amma ağzımın tadı yerinde..

    *mehtap: sağolasın, sağlık ve huzur ne güzel kelimeler, cümlemize inşallah...

     

Blogger Templates by Blog Forum