dağdanet

elmadağına bağlı X mahallesinden seelamın aleyküm...

Allahım bugünleri de görecek miydim... anamın evinde artık internet var diyemeyeceğim hala yok ama vıncık sağolsun bizim dağa medeniyeti getirdi... gelmişken anamın evine de uğradı...

güzel bir duyguymuş.. yıllardır geniş mutfak balkonumuzdan, karşıdaki bakkala gelen gidene bakardım, bakkal markete döndü, mütahitler köşeyi döndü, nüfus iyice arttı, ismail amca bile evine internet bağlattı ama hala büyükşehir belediye otobüsleri gelemedi bizim buralara... bu büyükşehir belediye otobüsleri ne kadar inatçıysa bizim aile de net bağlatmama konusunda o kadar inatçı, fakat işte teknoloji her engeli aştı veee bu balkondan ay ve venüs gezegeninin ışığı ve pc' nin ışığı birleşince ortaya elbette gökkuşağı çıkmadı ama pek bir havalı oldu canııım internetli evimiz...

annem babam da ahh canlarım tabi alışık değiller benim bu hallerime girip çıkıp "kızım sen ne yapıyorsun" diyolar, "hiiiç" diyorum... "netin tadını çıkarıyorum" demeye kalmadan "siz de bıkmadınız şu internetten" diyolar... e haklılar dimi yani... şurda iki satır yazıcam diye onları geçiştirip duruyorum... yazık bu gençliğe... yazık bu aile bağlarını yok eden teknolojiye, yazık ömrünü bilgisayar başından kalkamadan ultima online oynayarak geçirenlere( ! )...

gelelim burdan çıkarılacak derse: efendim amaç bizim dağdaki medeniyet değil, dağa bile medeniyet getiren felsefe ve bu yüzden dağı dağ yapan değerlerin yavaş yavaş kaybolması... neyse bizim dağ elden gitmeden, ben aileme geri döneyim...

0 yorum:

Blogger Templates by Blog Forum