merhaba

ne yazsam ne yazsam, bir hamak alıp sallansam kurtulur muyum bunalımdan; hamakta sallansam... buna benzerdi galiba şarkının sözleri, aman ben uydururum zaten hatırlayamayınca neyse...

uyku tutmadı yine, bu bacak ağrım artık uykularımı kaçırır oldu, ben de aylardır silinmemiş ve temizlik yaparken de hep aman sonra temizlerim diye ertelenmiş gümüşlük ve vitrin gibi tozlanmış bloğumun bi tozunu attırayım bari dedim...

efendim hayatımın en önemli günü, olmadan olmazım doğum günümdü 10 ağustos, ama maalesef pasta kesemeden geçti... ata erkil ailemin erkili bi doğum günümde bana çaktırmadan bi sürpriz yapsaymış... bak erkil bey burdan duyuruyorum sonradan keşke bana hatırlatsaydın diye çıkışma... zaten yıllardır yazın ortasında doğdum diye çok üzüldüm çünkü arkadaşlarım tarafından sürpriz pasta faslını hep kaçırdım... sorarlardı bana "ne zaman doğum günün kanka" "şeeey benimki yaza geliyor :S boşverin" deyince şöyle yalancı bi üzülme ile "hııı tamam o zaman, sana yok sen kazana düştün" ifadesini taşıyan suratları çektim yıllarcaaa...

kazan deyince lisede bi arkadaşın lakabıydı, hep gülmek istemiştim ama kırılır diye ses etmezdim... bi de benim takipçi blogculardan biri çıkarmış, beni tanırmış, açarmış ağzını yumarmış gözünü... amma yazdım ya, hayal dünyam uçsuz bucaksız...

bu arada evlilik yıldönümümüz de geeeçtiii gitti, valla ben bile unutmuşum, bi gün sonra farkettm.. aman iyi de oldu, sonraa boş beklentilere giriyorsun, birileri kutlar mı, yani birisi, sonra o özel günün oluyor en mutsuz gününün... zaten bu özel günleri çıkaranlarda kabahat... kardeşim bi bayramlar vardır, bi kandiller, bi de doğum günleri... hahaha yok kardeşim benim için özel, yaw o gün anam beni doğurmuş...

annem de diyoki "seni niye kutlasınlar ki asıl beni kutlamaları lazım..." ben annemin bu lafını pek bi sevdim.. kadın haklı gerçekten...

bence yeter bu kadar, hazır uykum gelmişken kaçırmayım keratayı, bacağımın ağrısı da geçti mi ne, yuppi... ee o zaman hadi size iyi günleeer...

4 yorum:

    o halde geç de olsa hem doğum günün hem de evliliik yıldönümün için sana tüm iyi dileklerimi yolluyorum yürekten...

    düş gibi ama gerçek zamanlar yaşaman, yaşatman dileğiyle her daim...

     

    Benden bazen senin gibi düşüncelere dalıyorum ama işte insan o özel günlerde kendini biraz ilgiyle daha iyi hissediyor. İhtiyacımız oluyor öyle günlere... Ama işte beklentilerde üzüyor insanı.

    kocaman kutluyorum doğum gününü.. Evlilik yıldönümüzde kutlu olsun nice mutlu seneler eşinleee :))

    Kocaman sevgiler;

     

    Tebrikler...:)

     

    *merhaba beenmaya, çok teşekkür ederim bu güzel dileğin için.

    *galadriel ar feiniel, bayanlar hassasız ve erkeklerden değişik düşünüyoruz... çok teşekkür ederim...

    *by dilşad, çok teşekkür ederim...

     

Blogger Templates by Blog Forum