GURBETTE HASTA OLMAK

Bugün zordu.. Geçmişi hatırladım, hastalandığım ve anneme, babama, eşime, dostuma en çok ihtiyacım olduğu zamanı... Birinin sesini duysam gözlerimin buğulandığı, sesimin boğulduğu, yutkunduğum ama belli atmemeye çalışırkenki nefes  alamama hallerimi...Böyle bir durumu, bilmem kaçınız yaşadınız... Bugün ben yaşamadım ama yaşayana şahit oldum ve yaşadığım zamanları hatırladım...

Meslekdaşım bugün İstiklal Marşı'nı okurken bayılmış, öğrenciler söyledi, koştuk ki, dudaklar mosmor, rengi kireç gibi, atladık bir arkadaşın arabasına, gittik acile, hemen serum bağladılar, kan testi falan, derken öğleni ettik... E tabi eşi dostu anası babası arıyo arkadaşın ve o da iyiyim derken yalan söylüyor... Gurbettekiler işte böyle iyi olmadıkları halde hep iyi olduğunu söyler ailesini üzmemek için... Onların borçları da yoktur, dertleri de, arkadaşları da iyidir, okul da, yurt da, onlar hiç hasta olmazlar....

Neyse ki arkadaşım şimdi iyi... ben de üzüldüm ve Allah gurbette yalnız koymasın kimseyi de dua edip durdum...

4 yorum:

    istanbula ilk geldiğim zamanlarda özellikle de yurtta kaldığım dönemde hissetmiştim ben de en çok...

    zordur gerçekten çok zor...

    dilerim meslaktaşın iyidir. geçmiş olsun...

     

    21 yıllık bir gurbet kuşu olarak...
    Okurken buğulandı gözlerim.
    Arkadaşınıza geçmiş olsun.

     
    On 16 Ekim 2010 08:13 Râna dedi ki...

    Her iki taraf içinde zor... Ramazan'da annem umreye gitti ve orada eski hastalığı tekrar nüksetti, hayatımda hiç bu kadar çaresiz ve kötü hissetmemiştim sanırım kendimi, kolum kanadım kırılmıştı. 35 gün hiç geçmek bilmedi... Rabbim gurbette olan tüm kardeşlerimizin yar ve yardımcısı olsun.

    Arkadaşınıza da geçmiş olsun.

    Ben, öncelerden ay-sima Şimdi ise Râna:)

    Selam ile

     

    *beenmaya: çok beenmaya... ben de çok hasta oldum gurbette... ve çok gözyaşı döktüm...

    *ecehan: en iyi sen anladın o zaman...

    *rana: eminim şimdi bekleyenlere de bir o kadar zor... duana amin diyorum çok teşekkür ederim....

     

Blogger Templates by Blog Forum