Kutlu Doğum (sav)

Efendim benim (sav) , öyle hasretteyim ki, kalmadı dermanım...
Ah bir gelseydin rüyalarıma, gönlüme şifa olurdun, geleceğin gün bayramım olurdu, en büyük kurtuluş ümidimi işte o zaman yakalardım belki. O zaman hayatım anlamlı, gönlümde genişlikle, acım hafifleyerek yaşardım.

Efendim bir ışık bir işaret bir siluet. Gülsem de yaram derin, güldükçe acıtıyor, keşke kaybetmeseydi bu biçare gönlüm seni, şimdi bulamıyorum senden haberci bir iz dahi...

Gel Ey Sevgili(sav),
Gel En Sevgili(sav)...
Hastalıklı kalbime Nurunu merhem eyle, eyle ki derman bulayım. Rabbime gidecek yüzüm yok, tut elimden, tut ki beni ebedi huzura erdir;
Bana, bize şefaat et Ey Sevgili, En Sevgili...

2 yorum:

    ne güzel yazmışsın

     

    Keşke daha güzel kelimeler bulabilsem, öyle güzel dua edebilsem, güzel ameller işleyebilsem de O'na(sav) yaklaşabilsem, hepimiz sadece ben değil Onun (sav) kanatlarının altında toplanabilsek.

    Allahümmerham ümmeti Muhammed(sav)
    Allahım(cc) tüm Muhammed ümmetine merhamet et. Amin.

     

Blogger Templates by Blog Forum