SAMİMİYET

İnsanlarla samimiyet kurmak zamanla doğru orantılı bence. Çabuk kurulan samimiyetin ömrü uzun olmuyor ve dikkatli de olmak gerekiyor burada, hemen teslim bayrağı ile de sırlar da ortaya dökülünce risk de beraberinde geliyor; ama zamanla oluşmuşsa samimiyet kolay kolay bitmiyor...

Esasen biz insanlar dünyalık işlerimizde çarçabuk samimi olabilirken ahiret için bir araya gelmelerde sanırım samimiyet az olduğundan devamlılık da az oluyor. Çok arkadaşınız olmuştur böyle ortamlarda çok da iyi insan demişsinizdir ancak bundan öteye gitmez. Bir dönem olur yolda görseniz bile selamdan kaçarsınız. Ben hep üzülmüşümdür eski dostlarımı hatırladıkça; zaman mekan paylaşımı bitince bir bakmışım samimiyet de bitmiş...

Hatta dünyalık işlerde çok samimi olduğumuz arkadaşlarımıza ahireti anlatmaktan çekinmişizdir, çünkü hayat görüşlerimiz farklı olunca, dünyaya geliş gayemizi ve asıl mesleğimizi unuttuğumuzdan, doğru söylerken dışlanmaktan korkarız.

İki dünya saadeti ile ebedi samimi dostluklar diliyorum...


2 yorum:

    ne kadar doğru bir teşhis olmuş,
    bu durumun farkında olup üzülmüşümdür hep zaman zaman

     

    ben de öyle o yüzden ara sıra arıyorum eski dostları en azından bir mesaj atıp hal hatır sormaya çalışıyorum...

     

Blogger Templates by Blog Forum