KÜSTÜM YASTIĞI mı BİR YASTIKTA KOCATSIN YASTIĞI mı?

Eskiden uzun yastıklar olurdu çeyizlerde 'Allah bir yastıkta kocatsın' mış adı da. Yastık birleşik ve uzun ki eşlerde dargınlık olsa da uyku sersemi sağa sola dönünce, eşler kavgalı olduğunu unutuversinler...

Ne güzel düşünülmüş değil mi yastık bir, anlayış bir, inanış bir... İnsan ne için evlenir, bu birleri çoğaltmak 2'den 1'e yol almak, yani paylaşmak için... Derdi, sevinci, ev işini, aşını, paranı, yoksulluğunu, bardağını, çatalını paylaşmak için... ÖMRÜNÜ paylaşmak için...

Bir de küstüm yastıkları varmış maalesef bunlar tek kişilik, küsen eş bu yastığı alır gider başka yerde yatarmış... Bu da göz ardı edemeyeceğimiz bir durum, maalesef bazen eşlerin ilişkileri pamuk ipliğine bağlanıyor, çevresel etmenlerden etkilenip pire için yorgan yakılıyor, paylaşım olmuyor demek ki anlayış da olmuyor, yastığını alan gidiyor... Senin ailen, benim ailem, senin havlun, benim havlum, dolapta senin tarafın, benim tarafım, benim koltuğum, senin koltuğun, senin maaşın, benim maaşım... Ne acı... Burda 1ben, 1sen, toplasan iki etmez...

Temennim 'Allah bir yastıkta kocatsın.'
AMİİN...

2 yorum:

    amiin

     

    Amiiin:)

     

Blogger Templates by Blog Forum