Öksüz Fadime

Kendi annesini tanımayan öksüz kız Fadime'nin ağzından:

" Keşke sevseydin beni anne, ayırt etmeseydin beni kendi çocuğundan, ona davranışlarına imrenerek bakıyorum, keşke beni de ablamı sevdiğin gibi sevseydin... Bakmak zorunda olduğun biri gibi olmasaydım, biliyor musun ablam da beni sevmiyor, sürekli azarlıyor, ona karşı nasıl davranacağımı bilmiyorum. Bazen iki arkadaş gibi oluyoruz, bana fikrimi soruyor, seviniyorum bir şeyler söylüyorum, sonra bana tekrar kızıyor. Bilemiyorum ki susmam mı lazım, konuşsam olmuyor anladım da sususunca da asosyalsin diye kızıyor; laf vuruyor. 

Ah babam iyi ki sen varsın, bir tek sen iyi davranıyorsun bana. Bazen annem sana da kötü davranıyor, seni sinirlendiriyor ya, o zaman çok kızıyorum ona, hadi beni sevmiyor ya
sana neden öyle davranıyor, bir de seni bana sürekli kötü anlatıyor, senden soğumamı istiyor. Dayanamıyorum baba, seni savunmak istiyorum, sonra beni susturuyor annem, ama ablam sürekli onu aşağılasa da hiç sesini çıkarmıyor. Baba acaba sen de yalnızken beni savunuyor musun, benim arkamda mısın, benim seni sevdiğim gibi sen de beni seviyor musun. 

Komşumun kızı vardı, annesi hep saçını bağlar, onunla öğle uykusuna yatar, 'anne acıktım' deyince nerde olsa kalkıp ona yemek hazırlardı.
Ben bunları istemiyorum anne, beni sevmesen de kimseye kötü davranma, kimse hakkında kötü konuşma, babamı sev, ablamı sevdiğin gibi, hani o seni azarlayınca hiç bir şey demiyorsun ya, babama da deme, karışma ona...

Bazen bana soruyorsun ya 'beni seviyor musun' diye, ben de diyorum ki 'insan annesini sevmez mi' . Keşke beni sevseydin anne, senin tarafından sevilmeyi o kadar çok isterdim ki...

3 yorum:

    Oksuz Fadime gibi simdi de oksuz Elifimiz var. Insallah rabbim ona annesizligini hissettirmez.Rabbim her daim yar ve yardimcisi olsun, mekanin cennet ola.

     
    On 21 Mayıs 2014 07:04 Adsız dedi ki...

    İciim acidii

     
    On 21 Mayıs 2014 07:04 Adsız dedi ki...

    Elifcigimizin yar ve yardimcisi olsun Allah

     

Blogger Templates by Blog Forum