Dua

"Yapayalnız gecelerde anlamaz ki beni kimse"

Affolunmak duasıyla...

Yine dert söyletti; ben bilirim derdimin dibini çıkamamam o kör kuyudan, bir ışık ol bana Ya Rab; karanlığımı aydınlat; yüreğimi ferahlat... Sen buyurmaz mısın ki ben kulumun zannı üzereyim... Beni yaşatan bu ümidim... Ey merhametlilerin en merhametlisi Rabbim, Sen affedicisin affetmeyi seversin ; ne olur affet; bu acı bu ızdırap bu karanlık bitsin... Aydınlığından bana da ver; ey hazineleri ve ikramları bol Rabbim sana acziyetimi bildirip affımı dileniyorum... Ne olur affet; ne olur affet...

7 yorum:

    On 23 Aralık 2013 13:47 Kirazzade dedi ki...

    Merhaba
    Sizi sevdim fakat artık eskisi gibi blog takip edemiyorum. Twitter/instagram hesabınız falan mı var mı acaba, oralardan takip etsem? :)

     
    On 3 Ocak 2014 09:29 nuray dedi ki...

    Arkadas vefat etmis. Instagranmda haberi paylasildi. Haberi internette var. Alev yildirim ogretmem yazin haber cikar

     

    Ck cok cok uzgunum. Bu yaziyi yazmasi bile hazirlik yaparak gitmesi demektir. Rabbim sen nelere kadirsin. Mevlam sabir versin

     
    On 30 Eylül 2014 07:18 Adsız dedi ki...

    canım arkadaşım seni çok özledim.

     

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

     

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

     

    Bu yorum yazar tarafından silindi.

     

Blogger Templates by Blog Forum